i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

10000RPM DC 3V Vibrazione Magnetica Mini Motore

888 imagine

Motori di vibrazione di munita, canusciutu macari comu mutori vibratore shaftless o pancake, in generale in diametri Ø7mm - Ø12mm.Dentru umutore di munitagamma, offre sia versioni di piombu sia di molla è di pad.A causa di a so piccula dimensione è di u meccanismo di vibrazione chjusu, i mutori di vibrazione di munita sò una scelta populari per parechje applicazioni diverse.

Motore di moneta 3v dcper Equipamentu di prutezzione di a salute / Cura persunale 0834, Best Quality for3.0V DC Coin Type Vibrating Motorssò largamente usati per u telefuninu, i prudutti per l'adulti, i ghjoculi sessuali, i prudutti di sessu, l'equipaggiu dentale, u spazzole di denti elettricu, i sistemi di sicurezza di u focu, i prudutti di bellezza, u telefuninu, u telefuninu, u cercapersone, a cura persunale, l'equipaggiu di i prudutti di salute, massaggiatore, bastone di massaggio, ochju. Massager, Massager di u corpu, Vibratore.ecc

A mini mutore di vibrazionepò esse usatu in applicazioni cum'è smart watches, fitness trackers è altri dispositi purtati.Sò cumunimenti usati per furnisce l'utilizatori cun alerti discreti, allarmi o feedback haptic.Pudemu furnisce u nostru mutore di vibrazione cù una varietà di connettori, cuntatti di primavera, FPC o cù pads di cuntattu nudi.Pudemu ancu cuncepisce un FPC persunalizatu per a vostra applicazione.Se a vostra applicazione ne richiede, pò ancu esse aghjuntu cuscinetti di schiuma di varii spessori è / o cinta di cinta doppia.

picculu mutore magneticu DC

Pagamentu:
1.Metudu di pagamentu : Paypal, T / T

spedizione:
1.Delivery: DHL porta à porta 3-4days.
2.Item serà speditu in 7 ghjorni di travagliu dopu à u pagamentu.
3.Se ùn avete micca ricevutu l'articulu nantu à u Tempu di Consegna, pls cuntattateci per email s'ellu avete qualchì quistione.Di solitu, vi daremu una risposta in 24 ore, se no, verificate u spam di a vostra casella di email.Faremu u nostru megliu per aiutà à risolve i prublemi.
4.Please assicuratevi chì u vostru indirizzu hè accumpagnatu cù l'indirizzu finale di spedizione prima di pagà.
5. Per assicurà chì riceve u vostru ordine senza tasse nantu à l'impurtazione, dichjaremu cù un valore più bassu, per piacè nutate, grazie!

FAQ

Q: Se persunalizatu, chì infurmazione duvete furnisce?
A: Avete bisognu di furnisce a specificazione di basa di u mutore, cum'è: Dimensioni, Dimensioni Applicazioni, Tensione, Velocità è Torque.Hè megliu offre à noi disegni di prototipu di l'applicazione se pussibule.

Q: Chì sò i vostri mutori principali?
A: Diametru 4mm ~ 42mm Dc Micro Motor è Gear Motor, Auto DC Motor, Motor Electric, Gear Motor, Mini DC Motor, Brush DC Motor, Brushless DC Motor, Spur Gear Motor, Micro Motor, Vibration Motor Etc.

Q: Chì ghjè l'applicazione principale di u micro motor dc?
A: I nostri mini motori DC sò largamente utilizati in l'applicazioni per a casa, l'equipaggiu di l'uffiziu, l'applicazioni sanitarie, l'industria di sanità, u ghjocu di alta classe, u sistema bancariu, l'utensili elettronici è elettrichi, l'industria di l'automatizazione, l'equipaggiu bancari, l'equipaggiu di pagamentu, i distributori automatici, l'energia. Serratura di a porta.

https://www.leader-w.com/about-us/workshop-equipment/

Fundata in u 2007, Leader Microelectronics (Huizhou) Co., Ltd. hè una impresa internaziunale chì integra R & D, pruduzzione è vendita.Producemu principalmente un mutore pianu, un mutore lineare, un mutore senza spazzola, un mutore coreless, un mutore SMD, un mutore di modellazione d'aria, un mutore di decelerazione è cusì, è ancu micro mutore in applicazione multi-campu.

Cuntattateci per una quotazione per quantità di pruduzzione, persunalizazione è integrazione.

Phone:+86-15626780251     E-mail:leader01@leader-cn.cn


Tempu di post: Dec-27-2018
vicinu aperta