i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Un telefuninu pò vibrà cusì bè? Chì ghjè un mutore lineale in un telefuninu? Fighjemu i mutori lineari

Quandu usemu u telefuninu, duvemu tutti aduprà a funzione di vibrazione di u telefuninu, cum'è a vibrazione di u telefuninu, quandu u ghjocu pò ancu seguità u ritmu di a vibrazione di u ghjocu, è cliccà u telefuninu pò ancu simulà l'effettu di vibrazione, eccetera.

QQ图片20190822183155

Allora cumu funziona a vibrazione di u telefuninu?

In fatti, a vibrazione di u telefuninu hè perchè un mutore hè stallatu in u telefuninu.Quandu u mutore funziona, pò fà vibrate u telefuninu.Ci hè dui tipi di mutori di vibrazione, unu hè u mutore di rotore, è l'altru hè u mutore lineale.

Mutore di rotore: hè una struttura cumuna simile à u mutore tradiziunale, chì UTILIZZA u principiu elettromagneticu attuale per guidà u mutore per girà, generandu cusì vibrazione.Tuttavia, u svantaghju di stu mutore hè chì a vibrazione principia lentamente è si ferma lentamente, a vibrazione ùn hà micca direzzione, è a vibrazione simulata ùn hè micca abbastanza crisp.

U vantaghju hè u prezzu bassu, chì a maiò parte di i telefuni mobili utilizanu.

Motore di vibrazione SMT

Motore di vibrazione SMT

L'altru hè amutore lineare

Stu tipu di mutore hè un bloccu di massa chì si move horizontale è lineale avanti è avanti.Hè l'energia cinetica chì cunverta l'energia elettrica in u muvimentu lineale.

Frà elli, u mutore di l'assi XY hà u megliu effettu, chì pò simule un effettu di vibrazione più cumplessu è reale.Quandu Apple hà appena lanciatu u mutore lineale nantu à l'iPhone 6S, si pò dì chì a simulazione di l'effettu di pressione di u buttone di casa hè assai impressiunanti.

Ma per via di l'altu costu di i mutori, solu iphones è uni pochi di telefoni Android l'utilizanu. Certi telefoni Android anu mutori di l'asse z, ma micca cusì bè cum'è i mutori di l'asse xy.

Motore di vibrazione lineare

Motore di vibrazione lineare

Diagramma di paragone di u mutore

Diagramma di paragone di u mutore

Attualmente, Apple è Meizu sò abbastanza pusitivi nantu à i mutori lineari, chì sò usati in parechji tipi di telefuni mobili.Cù a participazione di più è più pruduttori, credemu chì ponu purtà più è megliu sperienza à i cunsumatori


Tempu di post: 22-aug-2019
vicinu aperta