i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Caratteristichi è campi appiicazioni di mutori cilindrica (cuppa cava) |LEADER

Umutore cilindricohè assai picculumicro motor dc;pò esse vibratu quandu energizatu;

Caratteristiche è campi d'applicazione di i muturi cilindrichi (cuppa cava).

Perchè u mutore cilindrico (tazza cava) supera l'ostaculi tecnichi insurmontabili di u mutore di u core di ferru, è e so caratteristiche eccezziunale si focalizeghjanu nantu à a prestazione principale di u mutore, hà un largu campu d'applicazione.

In particulare cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia industriale, e caratteristiche servo di u mutore sò constantemente presentate aspettative è esigenze più elevate, perchè u mutore cilindrico hà una pusizione insustituibile in parechje applicazioni.

L'applicazione di muturi cilindrichi, da i campi militari è high-tech à i grandi campi industriali è civili, hà sviluppatu rapidamente in più di una dicada, soprattuttu in i paesi industrializati, chì anu implicatu a maiò parte di l'industrii è parechji prudutti.

1. Un sistema di seguitu chì esige una risposta rapida.

Cum'è l'aghjustamentu rapidu di a direzzione di u volu di u missile, u cuntrollu di seguitu di l'unità ottica d'alta ingrandimentu, focu automaticu veloce, equipaghji di registrazione è rilevazione altamente sensibili, robot industriali, membri protesi bionici, etc., a tazza cava. mutore pò bè risponde à i so esigenze tecnicu.

2. I prudutti chì necessitanu trascinamentu liscia è longa durata nantu à i cumpunenti di u drive.

Cum'è tutti i tipi di strumentazione portable, equipamentu portable persunale, equipamentu di campu, veiculi ilettricu, etc., u listessu inseme di supply supply, u tempu di supply supply pò esse più di radduppiatu.

3, una varietà di aviò, cumpresi l'aviazione, aerospaziale, mudelli di aerei.

U mutore di tazza cava hà i vantaghji di u pesu ligeru, di piccula dimensione è di cunsumu d'energia bassu, chì ponu minimizzà u pesu di l'aeronave.

4. Una varietà di apparecchi elettrici civili è prudutti industriali.

L'usu di un mutore di tazza cava cum'è attuatore permette una qualità di u produttu mejorata è un rendimentu superiore.

5, aduprendu a so alta efficienza di cunversione d'energia, utilizata ancu com'è generatore;utilizendu e so caratteristiche di u funziunamentu lineale, ancu usatu cum'è tachogenerator;cù un riduttore, pò ancu esse usatu cum'è un mutore di torque.

Induve cumprà micro motori dc

Produttori di micro motori dc:Custituitu in u 2007, Leader Microelectronics (Huizhou) Co., Ltd. hè una impresa internaziunale chì integra R & S, pruduzzione è vendita.Producemu principalmente micro motori DC,micro motori lineari, mutore brushless, mutore coreless, mutore SMD, mutore di modellazione d'aria, mutore di decelerazione è cusì, è ancu micro mutore in applicazione multi-campu.

I prudutti cunnessi

1,LD320802002-B1

2,LD0408AL4-H20

3,LD8404E2


Tempu di post: 13-May-2019
vicinu aperta