i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Motore di tazza cava per spazzola da denti elettrica

1. L'urigine di spazzola di denti elettrica

In u 1954, u mèdicu svizzeru Philippe-Guy Woog hà inventatu u primu spazzola di denti elettricu filatu, è Broxo SA hà fabricatu u primu spazzola di denti elettricu cummerciale, chjamatu Broxodent.

Dopu à u 1980, u spazzola di denti elettricu in a forma di u muvimentu è a freccia sò stati constantemente migliurati, ci sò parechje forme di muvimentu. Capacità di pulizia di tipu di vibrazione acustica è sperienza più prominente.

A spazzola di denti vibrante sonica Sanicare hè stata inventata da David Giuliani in l'anni 1980.Ellu è i so cumpagni anu fundatu Optiva è hà sviluppatu sonicare sonic vibrating toothbrush. A cumpagnia hè stata acquistata da Philips in uttrovi 2000, stabilendu Philips Sonicare cum'è un attore di punta in spazzole di denti elettriche soniche.

Oral-b hè una marca di spazzole di denti è altri prudutti di cura di spazzole di denti.A vostra Gillette hà compru oral-b in u 1984, è procter & gamble hà compru Gillette in u 2005. Oral-b hà iniziatu a tecnulugia di rotazione di vibrazione in u 1991 è hà publicatu più di 60 studii clinichi chì anu dimustratu l'eccellente prestazione di a tecnulugia di rotazione di vibrazione in u 1991. toothbrushes ilettricu.Oral-b toothbrushes sò dinù bè cunnisciutu- in u campu di spazzole ilettricu mechanically rotating.

I spazzole di denti elettriche sò impurtate da l'esteru, è l'attuali spazzole di denti elettriche prodotte da cumpagnie cinesi seguenu u stilu di sti dui cumpagnie.

https://www.leader-w.com/cylindrical-motor-ld320802002-b1.html

Motore cilindrico

2. Principiu di spazzola di denti elettrica

U principiu di umutore di spazzola elettricahè simplice.Simile à u principiu di vibrazione di un telefuninu, vibra tuttu u spazzole di denti per mezu di un mutore di tazza cava cù un martellatu eccentricu integratu.

Spazzola di denti elettricu rotativu ordinariu: una tazza cava hè aduprata per rotà u mutore, è u muvimentu hè uscita à a pusizione di a testa di spazzola attraversu u mecanismu Cam & Gears.A pusizioni di a testa di spazzola hà ancu a struttura meccanica oscillante currispundente, chì cunverta u muvimentu di rotazione di u mutore in u muvimentu di rotazione left-right.

Spazzola di denti Sonic: basatu annantu à u principiu di a vibrazione d'alta frequenza di u mutore di levitazione magnetica, u dispusitivu elettromagneticu hè adupratu cum'è fonte di vibrazione.Dopu l'energia, u dispusitivu elettromagneticu forma un campu magneticu, è u dispusitivu di vibrazione hè suspesu in u campu magneticu per furmà una freccia di vibrazione d'alta frequenza, chì hè dopu trasmessa à a testa di spazzola attraversu l'arburu di trasmissione. Stu principiu di vibrazione ùn genera micca attritu miccanicu. Dentru u mutore, cun forte stabilità è grande putenza di output.A frequenza di l'onda sonora generata pò ghjunghje à 37.000 volte / min.A causa di a piccula attritu di u mutore di sospensione magnetica, ancu à una velocità alta, u rumore hè in a gamma accettabile.

https://www.leader-w.com/cylindrical-vibration-motor-ld0408al4-h20.html

Micro Motor DC


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2019
vicinu aperta