i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

How to vitezza lu mutore brushless dc?Trè metudi à cuntrullà a vitezza di mutore brushless |LEADER

Cumu facidc mutore brushlesscuntrullà a vitezza? Parechje cumincianu à aduprà cunsultazioni di i clienti di u mutore brushless, u prublema cù u mutore senza spazzola largamente in l'equipaggiu medicale, l'automatizazione, i robots, è i vitture in u campu di l'applicazione, in modu di realizà u cuntrollu di l'accionamentu sfarente, per cuntrullà a vitezza di u mutore dc brushless. vitezza è prublemu pusitivu & negativu drive hannu assai dumande, ufabbrica di mutori vibrantiper sparte u cuntrollu di a velocità di u mutore brushless trè metudi:

U metudu di regulazione di a velocità di u mutore dc brushless

Metudu 1: aduprate a tensione per cuntrullà a vitezza, u torque hè principarmenti cuntrullatu da u currente, in generale cù un mutore di u mutore currispondente, cambià a tensione di output di u cunduttore pò ancu cuntrullà a vitezza di u mutore brushless, se ùn ci hè micca un driver, vulete. cuntrullà u mutore, bisognu di vede u putere è u currente di travagliu di u mutore.

Metudu 2: U cuntrollu di a velocità PWM, u principiu di cuntrollu di a velocità PWM di u mutore dc è u principiu di cuntrollu di a velocità di u mutore ac hè diversu, ùn hè micca per modu di modulazione di frequenza per aghjustà a velocità di u mutore, ma per aghjustà u modu di guidà a larghezza di impulsu di tensione. è cooperà cù qualchi cumpunenti di almacenamentu di energia currispundenti in u circuitu, cambia l'amplitude di tensione di l'armatura, per ottene u scopu di cambià a velocità di u mutore di CC senza spazzola. Hè modulatu da a modulazione di l'amplitude.

1. U signale PWM hè aduttatu per cuntrullà u tempu di cunduzzione di u transistor.U più longu u tempu di cunduzzione hè, u più longu u tempu di travagliu serà, è più a velocità di u mutore serà.

2. U signale di cuntrollu PWM hè utilizatu per cuntrullà u triode on-off time, è a tensione di cuntrollu hè cambiata per ottene questu.

Metudu 3: s'ellu hè aun picculu mutore di putenzavitezza pò ancu aduprà una resistenza (ùn hè cunsigliatu, u modu hè assai sèmplice, seria un potentiometer pò, solu stu modu pò riduce l'efficienza, dunque ùn favurisce), a velocità di cuntrollu di alta putenza di u mutore ùn pò micca aduttà resistenza, perchè esige un alta putenza picculi resistenze (resistenza di u travagliu di u mutore hè assai chjuca), a resistenza hè male à truvà è l'efficienza di a suluzione hè troppu bassu, hè megliu à truvà sempre un brushless dc motor drives.

Speru chì i trè metudi di sopramotore senza spazzola a corrente continuaa regulazione di a velocità di cuntrollu pò dà un pocu aiutu è ispirazione.

Ciò sopra hè nantu à a regulazione di a velocità di u mutore DC brushless di i trè metudi, spergu chì avete qualchì aiutu; Semu un microfabbrica di mutori di vibrazione, i prudutti sò:mutore di vibrazioni lineari, iphone 6s mutore di vibrazione, iphone 7 mutore di vibrazione; Spergu chì pudete cuntattateci!


Tempu di Postu: 07-Jan-2020
vicinu aperta