i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Tendenze di l'industria di u micromotore

1. U campu di l'industria di u micromotor hè in espansione ghjornu per ghjornu

Eppurumicromotorisò derivati ​​​​da i muturi chjuchi è mediu, cù u sviluppu cuntinuu è a penetrazione di a scienza è a tecnulugia muderna, parte di i novi micromotors hà sviluppatu gradualmente in i prudutti d'integrazione elettrica è meccanica cù un altu gradu di integrazione elettronica. , mutore di riluttanza cambiatu, servomotore ac è codificatore magneticu.

Sti prudutti sò assai diffirenti di i prudutti tradiziunali in termini di disignu, prucessu è cuntrollu. A tecnulugia di fabricazione di micromotore hè stata sviluppata da a tecnulugia pura meccanica è elettrica à a tecnulugia ilittronica, in particulare in a tecnulugia di cuntrollu, microprocessore largamente utilizatu è IC speciale, cum'è MCU, DSP. eccetera.

A cumpusizioni di u micromotore mudernu hà allargatu l'ontologia passata un unicu mutore à u mutore, unità, controller è una serie di sistemi, espansione i so spazii di cummerciale, chì implicanu tecnulugia meccanica è elettrica, tecnulugia microelettronica, tecnulugia di l'elettronica di putenza, tecnulugia di l'informatica è nova applicazione di materiale di vari aspetti, cume u sviluppu di a penetrazione cruci multidisciplinarii, hè i funziunalità distintiva di u sviluppu mudernu di l 'industria micro-motor.

2. L'usu è u mercatu di i prudutti micro-motor cuntinueghjanu à espansione

U campu di l'applicazione di u micromotore era principalmente l'equipaggiu militare è u sistema di cuntrollu automaticu industriale in a fase iniziale, è poi si sviluppò gradualmente in l'industria di l'apparecchi civili è domestici.

Sicondu l'associu internaziunale di i pruduttori di picculi motori, i micromotori sò tipicamente usati in più di 5 000 tippi di macchine per scopi diversi. migliuramentu di a dumanda di u mercatu domesticu, a dumanda di i micromotori in Cina hè in crescita.

3. U gradu di i prudutti micromotor hè constantemente migliuratu

Per risponde à i bisogni di u sviluppu suciale è a migliione cuntinua di u standard di vita di e persone, i micromotori muderni si sviluppanu versu a miniaturizazione, brushless, alta precisione è intelligenza.

Cum'è climatizzatori, frigoriferi, lavatrici è altri prudutti di l'apparecchi in casa, in modu di ottene alta efficienza, risparmiu d'energia è caratteristiche di pocu rumore, l'applicazione di u motoru brushless DC hè diventata sempre più largamente, è stu tipu di mutore hè largamente utilizatu. in l 'algoritmu cuntrollu sensorless basatu nantu DSP, fà stu tipu di prodottu in tali aspetti cum'è u cunsumu d'energia, u rumore di u pruduttu tradiziunale avia u assai grande valurizazione.

Per esempiu, in i prudutti di l'equipaghji audiovisivi, u mutore brushless à magneti permanenti di precisione, u mutore stepper di precisione è altri micromotori d'alta qualità sò largamente usati per fà u mutore funziona à alta velocità, velocità stabile, affidabile è pocu rumore.

In u futuru, cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di l'elettronica di u cunsumu di a Cina, l'industria di a cumunicazione è l'industria di l'apparecchi domestici, u sviluppu è l'applicazione di micromotore di alta qualità diventerà u focu di u prossimu sviluppu di l'industria di u micromotore di China.

4.Ci sò più è più imprese finanziate stranieri cù scala più grande

Cù l'approfondimentu di a riforma è l'apertura di a Cina è a so entrata in l'OMC, più è più imprese straniere sò attratte per entre in Cina, è a so scala hè sempre più grande.

L'imprese di micromotori stranieri (principalmente unicu pruprietariu) sò generalmente riesciuti in Cina è anu fattu grandi ritorni. Attualmente, a pruduzzione annuale attuale di i micromotori in Cina hà righjuntu 4 miliardi, principarmenti cuncentrati in uni pochi d'imprese in China.Such cum'è u Giappone wanbao. à cumpagnia, cumpagnia elettrica sanyo, istitutu di pruduzzione sanjiejing.

Da a perspettiva di u mudellu di sviluppu di l'industria di u micromotor di a Cina, a situazione chì l'imprese statali dominanu u mondu ùn esiste più.Invece, l'imprese finanziate straneri, l'imprese private è l'imprese statali formanu i "trè pilastri".

Hè previstu chì in u futuru prucessu di sviluppu dimicro-motoremachina, u momentu di sviluppu di l 'imprese straneri-finanziatu è impresa privatu vi surpassu mprisi statali, è a cumpetizione industria sarà più intensu.

https://www.leader-w.com/3v-10mm-flat-shrapnel-vibrating-mini-electric-motor-1030.html

munita vibrante


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2019
vicinu aperta