i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Stepper Motor - Leader Electronic di Micro Vibration Motor |Cina

mutore stepper

I mutori stepper sò motori DC chì si movenu in passi discreti.Hanu parechje bobine chì sò urganizati in gruppi chjamati "fasi".Energizendu ogni fase in sequenza, u mutore girarà, un passu à tempu.

Cù un passu cuntrullatu da computer, pudete ottene un posizionamentu assai precisu è / o un cuntrollu di velocità.Per quessa, i mutori stepper sò u mutore di scelta per parechje applicazioni di cuntrollu di muvimentu di precisione.

I mutori stepper venenu in parechje dimensioni è stili è caratteristiche elettriche.Questa guida detalla ciò chì avete bisognu di sapè per sceglie u mutore adattatu per u travagliu.

 

Chì sò boni i motori stepper?

Posizionamentu - Siccomu i steppers si movenu in passi ripetibili precisi, eccellenu in applicazioni chì necessitanu posizionamentu precisu cum'è stampanti 3D, CNC, piattaforme di Camera è Plotter X,Y.Alcune unità di discu utilizanu ancu i motori stepper per pusà a testa di lettura / scrittura.
Controlu di Velocità - Incrementi precisi di u muvimentu permettenu ancu un cuntrollu eccellente di a velocità di rotazione per l'automatizazione di u prucessu è a robotica.
Torque à bassa velocità - I motori DC normali ùn anu micca assai torque à bassa velocità.Un mutore Stepper hà torque massimu à bassa velocità, cusì sò una bona scelta per l'applicazioni chì necessitanu bassa velocità cù alta precisione.

Chì sò e so limitazioni?
Bassa efficienza - A cuntrariu di i motori DC, u cunsumu di corrente di u mutore stepper hè indipendente da a carica.Tiranu u più attuale quandu ùn facenu nunda di travagliu.Per quessa, tendenu à curriri caldi.
Torque d'Alta Velocità Limitata - In generale, i mutori stepper anu menu torque à alta velocità chì à bassa velocità.Certi steppers sò ottimizzati per un megliu rendimentu d'alta velocità, ma anu da esse assuciatu cù un driver appropritatu per ottene quellu rendimentu.
No Feedback - A cuntrariu di i servomotori, a maiò parte di i steppers ùn anu micca feedback integrale per a pusizione.Ancu se una grande precisione pò esse ottenuta in esecuzione di "ciclu apertu".L'interruttori di limite o i detectori di "casa" sò tipicamente richiesti per a sicurità è / o per stabilisce una pusizione di riferimentu.

Presentate u nostru mutore stepper per voi:

mutore stepper 20 mm

mutore stepper 12v

 
Prezzu più bassu di DC Motor Stepper cù Gear Box da a Cina GM-LD20-20BY     Cuntattatemi

 

mutore stepper 37 mm

mutore stepper da a Cina

High Quality 4 Phase Dc Stepper Motor with Low Price GM-LD37-35BY       Cuntattatemi

 

FAQ:

 

Questu mutore funziona cù u mo scudo?
Avete bisognu di cunnosce e specificazioni di u mutore è ancu di e specificazioni di u controller.Una volta avete sta infurmazione, verificate a pagina "Matching the Driver to the Stepper" per vede s'ellu sò cumpatibili.
Chì dimensione di u mutore aghju bisognu per u mo prughjettu?
A maiò parte di i mutori anu specificazioni di torque - generalmente in inch / ounces o newton / centimetri.Un inch / ounce significa chì u mutore pò esercite una forza di una unza à un inch da u centru di l'arbulu.Per esempiu, puderia mantene una onza cù una puleggia di diametru di 2″.
Quandu calcule u torque necessariu per u vostru prughjettu, assicuratevi di permette un torque extra necessariu per l'accelerazione è per superà l'attrito.Ci vole più torque per alzà una massa da un arrestu mortu chè per simplificà a mantene.
Se u vostru prughjettu necessita assai torque è micca assai veloce, cunzidira un stepper ingranatu.

Questa alimentazione funziona cù u mo mutore?
Prima assicuratevi chì ùn supera a tensione di tensione per u mutore o u controller.* Di solitu, pudete aduprà un mutore à una tensione più bassa, anche se uttene menu torque.
Dopu, verificate a valutazione attuale.A maiò parte di i modi di stepping energizanu duie fasi à u mumentu, cusì a valutazione attuale deve esse almenu duie volte a corrente per fasi per u vostru mutore.

mutore stepper cù scatula di ingranaggi

Fundata in u 2007, Leader Microelectronics (Huizhou) Co., Ltd. hè una impresa internaziunale chì integra R & D, pruduzzione è vendita.Producemu principalmente un mutore pianu, un mutore lineare, un mutore senza spazzola, un mutore coreless, un mutore SMD, un mutore di modellazione d'aria, un mutore di decelerazione è cusì, è ancu micro mutore in applicazione multi-campu.

Cuntattateci per una quotazione per quantità di pruduzzione, persunalizazione è integrazione.

 

Phone:+86-15626780251 E-mail:leader01@leader-cn.cn

 

 


Tempu di Postu: Feb-15-2019
vicinu aperta