i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

U mutore di u telefuninu ùn solu vibra, simula tuttu

Ogni smartphone hà avà un integratumutore di vibrazione, chì hè principarmenti utilizatu per fà vibrà u telefuninu. In l'usu di ogni ghjornu di i telefoni cellulari, a vibrazione furnisce una interazzione megliu umanu-computer quandu toccu u teclatu, sbloccare l'impronta digitale, è ghjucà ghjochi. per cumpetenu cù l'altri.In più di l'aghjurnamentu cuntinuu di processori, schermi è sistemi, i mutori di vibrazione di u telefuninu mobile sò ancu aghjurnati constantemente per purtà una sperienza di vibrazione megliu.

U mutore di vibrazione di u telefuninu hè divisu in u mutore di rotore è u mutore lineale. U mutore di u rotore hè guidatu da un mutore un bloccu di ferru semicircular è genera vibrazioni.U vantaghju di u mutore di u rotore hè a tecnulugia matura, low cost, i disadvantages sò grande spaziu, risposta di rotazione lenta, senza direzzione di vibrazione, a vibrazione ùn hè micca evidenti.

Motori linearipò esse suddivisu in muturi lineari trasversali è mutori lineari longitudinali.I mutori lineari laterali ponu ancu purtà u spustamentu in i quattru direzzione di u fronte, a manca è a diritta in più di a vibrazione, mentre chì i mutori lineari longitudinali ponu esse cunsiderati cum'è una versione aghjurnata di i mutori di rotore, cù vibrazione compatta è spirienza di stop-start. più vibrazione è u cunsumu di energia più bassu cà i mutori di rotor, ma sò caru.

Allora chì ponu fà i mutori lineari per noi?

Attualmente, parechji pruduttori di telefunini anu aduttatu mutori lineari.In cunsiderà u costu, sò cumunamenti utilizati mutori lineari longitudinali, cum'è mi 6, mi 8, yi plus 6, nut R1 è cusì. I mutori di rotor convenzionali sò assai megliu à a sutilezza è a sperienza di vibrazione.

OPPO Reno UTILIZZA u mutore lineare laterale.Quandu accende a camera zoom Reno 10x è lentamente scorri u zoom o aghjustate i paràmetri prufessiunali, u mutore lineale integratu cù l'aghjustamentu di vibrazione simulerà un sensu sottile di smorzamentu di simulazione, dendu à l'utilizatore l'illusione di rotà a lente, chì hè assai realistu.

Pudete piace


Tempu di post: 22-aug-2019
vicinu aperta