i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

U principiu, a ragione è l'attenzione di u mutore di vibrazione di u telefunu

U mutore vibrante di u telefuninuhè unu di i fornituri di motore di spazzola dc, chì hè utilizatu per realizà a funzione di vibrazione di u telefuninu.Quandu riceve un missaghju o una telefonata, u mutore cumencia à guidà a rota eccentrica per girà à una velocità alta, producendu cusì vibrazione.Oghje, u mutore vibrante di u telefuninu hè sempre più chjucu per risponde à i bisogni di u corpu di u telefuninu mobile sempre più sottile.

https://www.leader-w.com/micro-vibration-motor-of-linear-motor-ld-x0612a-0001f.html

mutore di vibrazione di u telefuninu

Principiu di muvimentu di u mutore vibrante di u telefunu

L'esterno di u mutore hè fattu di plastica ingegneria.Dentru, in più di a scatula esterna, ci hè un picculu mutore di corrente continua chì guida a rota eccentrica. Ci hè ancu un circuitu integratu assai simplice chì cuntrola l'iniziu è l'arrestu di u mutore. Quandu u telefunu hè stallatu per vibrà, u circuitu di cuntrollu. hè attivatu. Ci hè una rota eccentrica nantu à l'arbre di u mutore.Quandu u mutore gira, a particella in u centru di a rota eccentrica ùn hè micca in u centru di u mutore, chì face chì u mutore perde constantemente u so equilibriu è vibra per l'azzione di l'inerzia.

U mutivu perchè u telefuninu vibra hè chì u mutore face vibrà

(1) causatu da a rotazione eccentrica di a barra di metallo.

Siccomu a barra di metallo gira à alta velocità in a scatula metallica sigillata induve si trova, l'aria in a scatula metallica si move ancu vigorosamente per friction.This provoca a vibrazione di tutta a scatula metallica sigillata, chì à u turnu fa vibrerà tuttu u telefuninu mobile. .Secondu u calculu sopra, a barra di metallu piglia una grande parte di l'energia per a rotazione d'alta veloce, chì hè u mutivu principale di a vibrazione di u telefuninu.

(2) causatu da a inestabilità di u centru di gravità.

Siccomu i bars di metallu attaccati à l'assi di rotazione di u mutore vibrante ùn sò micca disposti in una simetria geomètrica, l'assi di rotazione di u mutore vibrante girarà à un Angle in a direzzione di u centru di massa. micca veramente rotate in u pianu horizontale.Durante a rotazione, a pusizione di u centru di massa cambierà cù u cambiamentu di a pusizione di a barra di metallu, cusì u pianu di rotazione di a barra di metallu hè cambiatu constantemente cù un certu Angle di l'orizontale. superficia.Stu muvimentu custanti di u centru di massa nantu à un certu spaziu deve pruvucà l'ughjettu à move.When u cambiamentu hè chjucu è assai frequente, vale à dì, u funziunamentu macroscòpicu hè a vibrazione.

U mutore di vibrazione di u telefuninu mobili hà bisognu d'attenzione

1. U mutore hà una prestazione cumpleta eccellente quandu travaglia à a so tensione nominale nominale.Hè suggeritu chì a tensione di travagliu di u circuitu di u telefuninu mobile deve esse u più vicinu pussibule à u disignu di tensione nominale.

2. U modulu di cuntrollu chì furnisce u putere à u mutore deve cunsiderà a so impedenza di output u più chjucu pussibule per impedisce chì a tensione di output cade significativamente durante a carica è affetta a sensazione di vibrazione.

3, test di mutore di colonna o pruvà u currenti di bloccu, u tempu di bloccu ùn deve esse troppu longu (menu di 5 seconde hè apprupriatu), perchè tuttu u putere di input hè cunvertitu in energia di calore (P = I2R), troppu tempu pò purtà à alta temperatura di bobina è deformazione, affettendu u rendiment.

4, cù una staffa di muntatura per u slot per a carta di posizionamentu di u mutore, a distanza trà i seguenti è ùn pò micca troppu grande, altrimenti puderia avè un rumore di vibrazione supplementu (mecanicu), aduprate un set di gomma fissu pò evità efficacemente u rumore meccanicu, ma deve esse attentu à u groove di pusizzioni nantu à u chassis è a manica di gomma duveranu aduprà l'interferenza fit, altrimenti affettarà a vibrazione di a pruduzzioni di u mutore, sensu naturali.

5. Quandu trasferimentu o usu, evitendu esse vicinu à u campu magneticu forte, o pò causà a distorsione magnetica di a superficia di l'acciaio magneticu di u mutore è affetta u rendiment.

6. Attenti à a temperatura di saldatura è u tempu di saldatura quandu salda.Hè cunsigliatu à aduprà 320 ℃ per 1-2 seconde.

7. Piglià u monomeru mutore fora di u pacchettu scatula o evitari tirà u filu piombo dura in u prucessu di saldatura, è ùn permette à multiplicità grande Angle bending di u filu piombo, o si pò dannà u filu piombo.

U sopra hè nantu à u principiu di u mutore di vibrazione di u telefuninu, u mutivu è l'intruduzioni di punti d'attenzione; Semu un WeChat prufessiunale.fornitori di mutori di vibrazione, prudutti:mutore di vibrazione pancake, 3vdc micro mutore di vibrazione, mutore di vibrazione 12mm, etc. Benvenuti à cunsultà ~


Tempu di post: Apr-14-2020
vicinu aperta