i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

U principiu di travagliu di u mutore di vibrazione in u telefuninu hè discutitu

Umutore di vibrazionedi u telefuninu hè un mutore DC à magnete permanente, chì hè adupratu per realizà a funzione di vibrazione di u telefuninu.Quandu riceve SMS o telefonate, u mutore si mette in moto è accumpagna a rota eccentrica per rotà à alta velocità, generendu cusì vibrazione.

U mutore di vibrazione di u telefuninu hè divisu inmutore di vibrazione cilindrica (cuppa cava).èmutore di vibrazione di u buttone pianu pianu.

Cuntenutu tecnulugia mutore vibrazione telefuninu mobile ùn hè altu, soprattuttu mutore cylindrical cuppa cava, ci sò parechje imprese in China pò fabricà, è tipu flat di cuntenutu tecnulugia hè relativamente altu, a maiò parte di l'imprese stranieri.

U mutore di vibrazione in miniatura utilizatu per i telefoni cellulari hè un mutore dc brushless, è ci hè una rota eccentrica nantu à l'arbre di u mutore.Quandu u mutore gira, a particella centrale di a rota eccentrica ùn hè micca in u centru di rotazione di u mutore, cusì chì u mutore hè constantemente fora di equilibriu è a vibrazione hè causata da inerzia.

http://www.leader-w.com/cylindrical-motor-ld320802002-b1.html

L'imaghjini di sopra hè u mutore di vibrazione ERM utilizatu in i telefuni mobili tradiziunali, chì hà un rotore off-center.Quandu gira, pò generà una gamma completa di sperienza di vibrazione estrema.Applicate a rotazione di u mutore di tensione positiva, applica u frenu di u mutore di tensione negativa.

Stu attuatore presenta un costu più bassu è una longa storia.

À mezu à a struttura di i mutori generale hè unu cù "Rotor" (Rotor) pò esse assi di rotazione, intornu hè "Stator" (Stator), stallatu dopu à electrify bobina pò pruduce un campu magneticu.

Pudete piace:


Tempu di pubblicazione: 05-09-2019
vicinu aperta