i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Tendenze in i motori di vibrazione senza spazzole in miniatura

A vibrazione di u mutore hè stata longa una sfida chì i sviluppatori di designmuturi micro-vibrazionivulete superà.A vibrazione pruducerà un rumore fastidiosu è riduce a vita di u cuscinettu.Quandu a freccia di vibrazione risona cù a frequenza naturale di l'ughjettu, pruvucarà un impattu seriu è ancu danni à a struttura.

Ci hè, però, una classa di muturi chì u so propiu scopu hè di pruduce vibrazioni.Cum'è a fonte di vibrazione, chjamemu "motori vibratori".

Forsi in mudeli muderni abbaglianti di u telefuninu mudernu è sottu à l'imballu multifunzione hè troppu pocu per nutà in u mutore di vibrazione di u telefuninu, quandu l'identificatore di u telefuninu, u telefuninu generale pò avè almenu dui modi per ricurdà à l'utilizatori, unu di i quali hè l'anellu. mudellu, un altru hè u modu di vibrazione muti;

Quandu u telefuninu hè in modu di vibrazione, deve aduprà un mutore di vibrazione per generà a vibrazione. Solu una di e parechje applicazioni di mutori di vibrazione hè citata cum'è riferimentu, è u livellu cumpletu di l'applicazione di i mutori di vibrazione miniatura serà introduttu dopu.

Mutore di vibrazione di tippu di spazzola

Attraversu u scambiu di dui pezzi di spazzola è u cuntattu di rotazione di bobina di punta, per pruduce continuamente per prumove u scambiu di rotore spinning in a direzzione di i campi elettromagnetici unichi, chì hè oghje a maiò parte di u meccanismo di commutazione di corrente di mutore di vibrazione di tippu di spazzola, per prumove u rotore. a rotazione, accumpagnata da u rotore hè u pesu irregulare di i plugins chì ponu pruduce l'effettu di vibrazione;

Stu tipu di u meccanisimu inversa appartene à u cuntattu, però, dui pezzi di spazzola cuntattu cù a fine di a bobina di pruducia in permanenza, hà u prublema di bassu reliability è vita corta, è aumenta u risicu di una scintilla, è u puntu di cuntattu pò pruduce putenziale goccia, riduce l'efficienza di u mutore, quandu a miniaturizazione di u mutore di vibrazione, u voluminu di a fetta di spazzola si riduce, ancu causanu a struttura di a spazzola più fragile, à u listessu tempu aumenta a difficultà di assemblea.

Tramindui i telefoni cellulari è i dispositi di assistenza sanitaria sò in cuntattu strettu cù l'utilizatori, cusì a sicurità è l'affidabilità sò i cunsiderazioni più impurtanti.In l'era di a crescente cuscenza di a sicurità di i cunsumatori, i mutori di vibrazione spazzolati ùn risponderanu sempre più à i bisogni di u Times.

https://www.leader-w.com/3v-12mm-flat-vibrating-mini-electric-motor-2.html

Motore Vibratore di Tippu Coin

Motore di vibrazione senza spazzola

U mutore di vibrazione senza spazzola adotta un driver IC per u campu magneticu di induzione è ottene l'inversione di corrente.L'induzione IC rializeghja l'inversione di corrente, à u cuntrariu di u mutore di spazzola, chì hà bisognu di spazzola di cuntattu per ottene una inversione di corrente. Inoltre, cum'è u mutore brushless adopta CI driver in l'internu, i paràmetri di u funziunamentu di u mutore (cum'è a velocità di pr m) pò esse uscita fora, chì hè convenientu per surviglianza esterna è cuntrollu di feedback.In basa di sti vantaghji,

Se u mutore di vibrazione brushless dc hè cumminatu cù u pruduttu, altri cambiamenti funziunali ponu esse derivati ​​per aumentà u valore aghjuntu di u pruduttu.

Per esempiu, per un telefuninu sanu cù a funzione di massaggio di vibrazione, u mutore di vibrazione generale di spazzola ùn pò micca sustene u funziunamentu cuntinuu è longu.S'ellu corre continuamente per un bellu pezzu, a temperatura interna aumentarà per via di un attritu custanti di a spazzola, chì hè potenzalmentu periculosa è a so vita di serviziu serà ridutta assai.

Dunque, u cavallu di vibrazione di tippu di spazzola hè adattatu solu per un'operazione intermittente di pocu tempu; Per u sviluppu chì hà a funzione di massaggio di salute è telefoni cellulari, hè utilizatu da a vibrazione interna deve esse un tipu di mutore senza spazzola, pò furnisce una funzione di massaggio di vibrazione cuntinuu è longu. , è brushless mutore corre dopu à bassu aumentu di a temperatura, è stabilizerà in uni pochi di minuti, è s'è stu massaggio salute telefoni cellulari deve esse cuntrullata più rùbbriche di funzione vibration, cusì à ghjunghje sin'à a funzione di candidati mutore, è ùn hannu IC driver brushless tipu di mutore di vibrazione.

In più di aumentà u valore aghjuntu di i telefoni cellulari, i motori di vibrazione senza spazzole dc ponu ancu esse aduprati in l'altri campi larghi sopra menzionati è ponu ancu aumentà u valore aghjuntu di i prudutti cunnessi, cusì u putenziale di u mercatu hè estremamente forte.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2019
vicinu aperta