i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

mutore vibrante in smart watch |Leader Electronics da a Cina

un picculu mutore di vibrazione

In questu post, guardemu i diversi modi chì alcuni di i wearables più populari implementanu l'aptica.Fora di l'Apple Watch, a maiò parte di i wearables utilizanu un simpliceu più chjucu mutore elettricuper un feedback tattile.

Apple Watch
L'Apple Watch hè statu introduttu per a prima volta in a caduta di u 2014 è dapoi hè diventatu u dispositivu portabile più vendutu in u mondu.Hè stata a prima introduzione d'Apple di u so "Taptic Engine", chì furnisce feedback haptic per avvisi è notificazioni.Mentre u disignu di u modulu Taptic Engine hè propiu, hè prubabilmente apersunalizatumutore di vibrazioni lineari.

Moto 360
Motorola hà annunziatu per a prima volta l'Android Wear-powered Moto 360 in a primavera di 2014. U dispusitivu furnisce un feedback haptic attraversu vibrazioni prudutte da u so ERM.Ancu se u dispusitivu vibra per furnisce notificazioni, u feedback tattile ùn hè micca cusì detallatu o croccante cum'è l'impulsi vibrotactili pruduciuti da u Taptic Engine dipicculu mutore vibrantein un Apple Watch.

Pebble
U Pebble, Pebble Time, è altre varianti Pebble cuntenenu ERM chì producenu l'alerta vibrotactile è notificazioni per u dispusitivu.Questi attuatori di tipu ERM sò simili in funzione à u mutore à l'internu di a Moto 360, ancu s'ellu ùn furnisce micca a stessa risoluzione di effetti tattili chì ponu esse pruduciuti da un attuatore risonante lineale o un attuatore piezoelettrico.

Fitbit Blaze
Ùn hè micca chjaru esattamente quale tipu di mutore usa Fitbit Blaze, ma pare esse un mutore di massa rotante eccentrica cum'è a maiò parte di l'altri wearables.U feedback tattile di u Blaze hè simile in risoluzione è dettagliu à quellu pruduttu da un dispositivu Pebble o Android Wear.

U Futuru di l'Haptics Wearable
U nostru primu pruduttu, Moment, usa quattru attuatori risonanti lineari separati per furnisce ricchi effetti tattili.In u futuru, imaginemu i dispositi chì utilizanu LRA più efficienti in energia o attuatori piezoelettrici, chì sò capaci di pruduce ritmi detallati è mudelli temporali.

In i nostri mini mutori di vibrazione Leader, offremu parechji tippi di mutori di vibrazione Linear Resonant Actuator (LRA) (cunnisciutu ancu cum'è vibratori lineari).I mutori LRA sò diffirenti di i muturi di vibrazione Eccentric Rotating Mass (ERM) in u modu chì travaglianu, sò usati, è quantu duranu.

Sì avete una applicazione chì richiede una vibrazione durable, o una valutazione MTTF d'alta fiducia, cunzidira i nostri mutori di vibrazione di l'attuatore di risonanza lineare cum'è una alternativa à i mutori di vibrazione senza spazzola di longa vita.Ma, capisce chì a vita più longa è u cuntrollu vene à un costu ligeramente aumentatu di cumplessità - cuntinuà à leghje per sapè di più.

mutore lineare

L'illustrazione sopra mostra a disposizione generale di e parti in un assi YU mutore di vibrazione LRA.Quelli lettori familiarizati cù l'ingegneria audio notaranu chì l'unità di bobina di voce hè assai simili à quellu altoparlante.Tuttavia, invece di un conu chì genera onde di pressione sonora, ci hè una massa chì genera vibrazioni.

Quì sottu hè un altru LRA chì travaglia in u listessu modu, però, e vibrazioni sò dirette solu in l'assi Z.Questu offre à l'utilizatori una scelta più grande in u disignu postu chì ponu pruduce vibrazioni in direzzione horizontale o verticale.

mini mutore à corrente continua

Vita estesa per i vibratori lineari
A cuntrariu di a maiò parte di i mutori di vibrazione chì anu una commutazione elettromeccanica, i mutori di vibrazione LRA sò effettivamente senza spazzola perchè usanu una bobina vocale per guidà a massa.Questu significa chì l'unicu parte mobile chì sò propensi à fallimentu sò e surgenti.Sti surgenti sò modellati cù l'analisi di elementi finiti (FEA) è sò operati in a so zona senza fatigue.

Cù poca usura meccanica, i modi di fallimentu sò limitati à l'invechjamentu di i cumpunenti interni chì si traduce in modi di fallimentu MTTF assai più longu cà i mutori di vibrazione di massa rotante eccentrica (ERM) spazzolata tradiziunale.

Vendimu ancu una gamma crescente di mutori ERM brushless chì offrenu una vibrazione di longa vita in dui piani piuttostu u pianu unicu offertu da i muturi LRA.

Eccu alcuni mutori di vibrazione lineari di a nostra cumpagnia:

mutore 0825

Motor For Medical Products Motor lineare 0825

1030 mutore vibrante

Motore per Mini Fan di Motor Linear

0832 mutore di munita

Motore Low Volt di Motor Linear 0832

Fundata in u 2007, Leader Microelectronics (Huizhou) Co., Ltd. hè una impresa internaziunale chì integra R & D, pruduzzione è vendita.Producemu principalmente un mutore pianu, un mutore lineare, un mutore senza spazzola, un mutore coreless, un mutore SMD, un mutore di modellazione d'aria, un mutore di decelerazione è cusì, è ancu micro mutore in applicazione multi-campu.

https://www.leader-w.com/about-us/workshop-equipment/

CONTATTU PER L'ORDINE DI MOTORE MICRO VIBRAZIONE SUBITO!

Phone:+86-15626780251 E-mail:leader@leader-cn.cn


Tempu di post: Dec-11-2018
vicinu aperta