i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì sò i vantaghji di l 'applicazzioni di mutore brushless in u spazzola di denti lazy |LEADER

In u risultatu di l'attenzione di e persone à i denti, i prudutti di cura orali sò oghji utilizati da più è più persone.U spazzola di denti sonica lazy, cunnisciuta cum'è a tecnulugia nera di spazzola di denti, hà annullatu a definizione di spazzola tradiziunale.Motore senza spazzolahè u cumpunente core di stu spazzola di denti.

Cinque vantaghji di i motori brushless

1. Ovviamente grande forza di torque (grande forza di vibrazione), micca solu a vibrazione di a testa di spazzola senza carica hè grande, ma ancu una forza di vibrazione forte dopu à aghjunghje una certa carica.

2. Low rumore, aduttà struttura brushless di doppia cuscinetti a sfera, senza sonu risonante di shrapnel.

3. Alta frequenza di travagliu, cù spazzola, bonu travagliu à 150Hz.

4. Alta efficienza di u mutore, currente di travagliu valutatu 0.6-0.7a.It hè significativamente più bassu di 1.1 ~ 1.4a di muturi esistenti, è l'effettu di vibrazione hè megliu à u stessu tempu.

5. Longa vita di u mutore, a vita di u mutore hè assai più longu di i prudutti esistenti (a vita di u mutore hè in generale di circa deci ore sottu à a gamma forte), è pò travaglià in modu cuntinuu per più di 1000H.

U sopra hè nantu à i vantaghji di u mutore senza spazzola, spergu d'aiutà; Semu un prufessiunalemini mutore di vibrazionefabbrica; I prudutti sò: mutore di vibrazione di u telefuninu, moto di vibrazione di massaggio, mutore di vibrazione 3v; Benvenuti à cunsultà!


Tempu di post: 15-Jan-2020
vicinu aperta