i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì ghjè un mutore vibrante?

Umutore vibrantehè a fonte di eccitazione chì combina a fonte di energia è a fonte di vibrazione.L'orizontaleMutore di vibrazione di munita di 10 mm di diametruhè di stallà un gruppu di blocchi eccentrici regulabili à ogni estremità di l'arburu di u rotore.A forza centrifuga generata da a rotazione à alta velocità di l'arbu è i blocchi eccentrici hè aduprata per ottene a forza di eccitazione. U mutore di vibrazione hà i vantaghji di alta efficienza, cunsumu d'energia bassu, rumore, longa vita di serviziu, aghjustamentu continuu di a forza di vibrazione. è faciule d'utilizà.

Chì ghjè u mutore vibrante in u telefunu?

U mutore di u telefuninu mobile generalmente si riferisce à i cumpunenti di vibrazione applicati à u telefunu.A so funzione principale hè di fà vibrà u telefuninu, furnisce l'utilizatori cù una sperienza interattiva cum'è a vibrazione di a chjama entrante o a vibrazione di u ghjocu.

U mutore di u telefuninu (Motore) hè divisu in dui tipi:erm mutore di vibrazione, mutore lineare !

A maiò parte di i mudelli di punta sò mutori di l'asse z.Solu uni pochi di fabricatori di Android (cum'è meizu, xiaomi è SONY) è l'iPhone utilizanu mutori di l'assi xy.

"Motore di rotore (emm mutore)" da a struttura hè ancu divisu in rotore ordinariu è rotore di munita

Rotor generale: grande dimensione, sensazione di vibrazione povera, risposta lenta, grande rumore stessu

Rotor di tippu di valuta: piccula dimensione, sensazione di vibrazione povera, risposta lenta, vibrazione ligera, pocu rumore

Ci sò dui tipi principali di mutori lineari: horizontalemutori lineari(assi XY) è motori lineari circulari (assi Z).

Un mutore lineale horizontale vi spinge in avanti, in daretu è à manca (assi XY), mentre chì un mutore lineale circular vi vibra in su è in falà cum'è un terremotu (assi Z)

U costu di i mutori lineari horizontali hè parechje volte di quelli di i motori cunvinziunali, è sò generalmente grande in grandezza, occupanu u spaziu chì a bateria duveria occupà, chì esige un layout di design di u dispusitivu più altu è un cuntrollu di cunsumu di energia. difficiuli, è u supportu di l'algoritmu currispundente richiede ancu un aghjustamentu di ciclu più longu.

I vantaghji è i svantaghji di u mutore sò:

Motore assiale Xy > mutore assiale z > mutore rotore


Tempu di Postu: Apr-03-2020
vicinu aperta