i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì tipu di mutore hè in u telefunu?

U telefuninu hè diventatu una necessità di a vita muderna, chjamate, video, uffiziu mobile, petite Windows pienu di u nostru spaziu di vita

U mutore è u so principiu di travagliu

"Motore" hè a traslitterazione di l'inglese motore, chì significa mutore o mutore elettricu.

U mutore hè un dispositivu di putenza per cunvertisce l'energia chimica in energia meccanica. U mutore converte l'energia elettrica in energia meccanica rotendu u rotore guidatu da a forza elettromagnetica in u campu magneticu.

U mutore di vibrazione di u telefuninu

Tutti i telefoni anu almenu unupicculu mutore vibrantein elli.Quandu u telefunu hè stallatu in silenziu, l'impulsi di u messagiu entrante sò cunvertiti in un currente di guida, chì face u mutore à vultà.

http://www.leader-w.com/3v-8mm-flat-vibrating-mini-electric-motor-3.html

mutore di munita vibrante

Quandu l'estremità di l'arbre di u rotore di u mutore hè dotata di un bloccu eccentricu, una forza eccentrica o una forza eccitante serà generata durante a rotazione, chì guidà u telefuninu à vibrerà periodicamente è incitarà l'utilizatore à risponde à u telefunu, in modu di ottene a funzione pronta senza. affettendu l'altri.

http://www.leader-w.com/08-brushless-motor.html

Motore di vibrazione BLDC

U mutore di vibrazione in u vechju telefuninu hè in realtà un mutore DC in miniatura cù una tensione di alimentazione di circa 3-4.5v.U metudu di cuntrollu ùn hè micca sfarente di u mutore ordinariu.

U telefuninu più primitivu hà solu un mutore di vibrazione.Cù l'aghjurnamentu è l'intelligenza di e funzioni di l'applicazioni di u telefuninu mobile, u rinfurzà di e funzioni di scattu di foto, di scattu di càmera è di stampa hè diventatu un mezzu tecnicu impurtante per i telefoni cellulari di diverse marche per piglià u mercatu.Oghje, i telefoni intelligenti duveranu avè almenu dui o più mutori.

Attualmente, i mutori speciali per i telefoni cellulari includenu principalmente mutori di vibrazione tradiziunali,mutori di vibrazione lineariè i mutori di bobina vocale.

Mutore di vibrazione convenzionale

U mutore di DC in miniatura cù u bloccu di polarizazione citatu sopra hè u mutore di vibrazione tradiziunale per u telefuninu, vale à dì u mutore ERM o u mutore di rotore eccentricu. ERM hè una abbreviazione di Eccentric Mass.

Mutore di vibrazione lineare

Differenti da u mutore di polarizazione di u muvimentu rotativu, u mutore di vibrazione lineare si move in un muvimentu lineale alternativu. In termini di struttura è principiu, u mutore rotativu tradiziunale hè sviluppatu cum'è una linea dritta tagliendu longu l'assi, è u muvimentu di rotazione hè cunvertitu in un muvimentu lineale. U mutore di vibrazione hè ancu cunnisciutu cum'è Linear Resonant Actuator LRA, induve LRA hè l'abbreviazione di "Linear Resonant Actuator" in inglese.

Mutore di bobina vocale

Perchè travaglia in u listessu modu cum'è un parlante, hè chjamatu Voice Coil Motor o VCM Motor.VCM hè pigliatu da l'iniziali di Voice Coil Motor.

U mutore ERM è u mutore LRA

Cù un rotore eccentricu, u mutore ERM pò pruduce una gamma completa di sperienza di vibrazione estrema, low cost, longa storia d'applicazione. U mutore LRA hà vantaghji evidenti nantu à u mutore ERM in dui aspetti:

● bassu cunsumu putenza, è u modu di cumminazzioni di vibrazioni è vitezza pò esse più diversa è senza.

● vibrazione hè più elegante, crisp è rinfrescante.

U mutore VCM

A fotografia di u telefuninu richiede l'autofocus. Sicondu u modu tradiziunale, a funzione di focu aumenterà assai a dimensione di u circuitu è ​​u grossu di u telefunu, mentre chì u mutore autofocus VCM occupa una piccula zona di u circuitu, hà una alta affidabilità è supporta una putenza alta, chì hè a megliu scelta per u modulu di càmera di u telefuninu.

Inoltre, u mutore VCM hà ancu e seguenti caratteristiche:

● supportu lenti telescopic reed way, pò ghjunghje liscia, muvimentu lente cuntinuu.

● pò cooperà cù tutti i lenti, i pruduttori di a flessibilità di selezzione di u telefuninu / modulu.


Tempu di post: 23-sep-2019
vicinu aperta