fale gaosi afi vibration

tala fou

O le afi o le telefoni e le na o le tetete, e faʻataʻitaʻiina mea uma

Soʻo se telefonipoto ua iai nei se mea faʻapipiʻiuila afi, lea e masani ona faʻaaogaina e faʻafefe ai le telefoni. I le faʻaogaina o telefoni feʻaveaʻi i aso uma, o le vibration e maua ai le sili atu o fesoʻotaʻiga a tagata-komepiuta pe a e tapuni le piano, tatala le tamatamailima, ma taʻalo taaloga. e tauva le tasi i le isi.I le faaopoopo atu i le faʻaleleia faifaipea o processors, screens and systems, telefoni feaveaʻi vibration motors ua faʻaleleia pea lava pea ina ia aumaia le poto masani vibration sili atu.

Telefoni feaveai vibration afi ua vaevaeina i rotor afi ma linear motor.Rotor afi o loo aveina e se afi se poloka uʻamea semicircular ma faatupuina vibration.O le lelei o le afi rotor o tekinolosi matua, tau maualalo, le lelei o le avanoa tele, tali lemu le suiga, leai se itu o le vibration, vibration e le o manino.

Motors lainae mafai ona vaevaeina i le transverse linear motors ma longitudinal motors linear.Lateral linear motors e mafai foi ona aumaia displacement i le itu e fa o le pito i luma, agavale ma taumatau e faaopoopo atu i le vibration, a o longitudinal linear motors e mafai ona manatu o se lomiga faaleleia o motors rotor, faatasi ai ma vibration compact ma taofi-amata aafiaga.Linear motors maua. sili atu le vibration ma maualalo le mana faʻaaogaina nai lo afi rotor, ae e taugata.

O le a la le mea e mafai ona faia e afi laina mo i tatou?

I le taimi nei, o le tele o kamupani telefoni feaveaʻi ua latou faʻaogaina laina laina.Mafaufau i le tau, e masani ona faʻaaogaina afi laina umi, e pei o le mi 6, mi 8, yi faʻatasi ai ma le 6, nut R1 ma isi.

O OPPO Reno E FA'A'OA'O le afi laina pito i tua.A e kiina le Reno 10x zoom mea pueata ma faaseʻe lemu le zoom pe fetuutuunai taʻiala faʻapolofesa, o le afi laina fau-i totonu ma le vibration fetuutuunai o le a faʻataʻitaʻiina se lagona faʻafefe faʻataʻitaʻiga faʻapitoa, tuʻuina atu i le tagata faʻaoga le faʻasesega o le fesuiaʻiina o tioata, lea e matuaʻi lava. moni.

Atonu e te Fiafia


Taimi meli: Aukuso-22-2019
tapunia tatala