fale gaosi afi vibration

tala fou

Le mataupu faavae, mafuaaga ma le gauai o le telefoni vibration afi

Telefoni fe'avea'i afi vibrationo se tasi o tuʻuina atu o le dc brush motor, lea e faʻaaogaina e iloa ai le vibration o le telefoni feaveaʻi.Pe a maua se feʻau poʻo se telefoni, e amata e le afi ona taʻavale le uili faʻapitoa e taʻavale i se saoasaoa maualuga, ma faʻaalia ai le vibration.I aso nei, ua faasolosolo ina laʻititi ma laʻititi le telefoni feaveaʻi e fetaui ma manaʻoga o le tino o le telefoni feaveaʻi.

https://www.leader-w.com/micro-vibration-motor-of-linear-motor-ld-x0612a-0001f.html

telefoni feaveai afi vibration

Fa'atonuga o le gaioiina o le afi vibrating telefoni

O le pito i fafo o le afi e faia i le palasitika inisinia.I totonu, e faaopoopo atu i le pusa i fafo, o loʻo i ai se tamaʻi afi dc o loʻo faʻauluina le uili faʻalavelave. E iai foʻi se taʻaloga faʻapipiʻi faigofie tele e pulea ai le amataina ma le taofi o le afi. o lo'o ki. E iai se uili fa'apitoa i luga o le afi afi.Pe a taamilo le afi, o le vaega o loʻo i le ogatotonu o le uili faʻapitoa e le o totonugalemu o le afi, lea e faʻaitiitia ai le paleni ma vibrate le afi ona o le gaioiga o le inertia.

O le mafuaaga e tete ai le telefoni feaveai ona o le afi e vibrate ai

(1) mafua mai i le felafolafoa'i o le pa uamea.

A o taamilo le pa uʻamea i le saoasaoa maualuga i totonu o le pusa uʻamea faʻamaufaʻailogaina lea o loʻo i ai, o le ea i totonu o le pusa uʻamea e gaoioi malosi foi e ala i feteʻenaʻiga. O lenei mea e mafua ai ona tete le pusa uʻamea faʻamaufaʻailoga atoa, lea e faʻaosoina ai le telefoni feaveaʻi atoa e vibrate. .E tusa ai ma le faʻatusatusaga o loʻo i luga, o le uʻamea uʻamea e maua ai se vaega tele o le malosi mo le televave o le taamilosaga, o le mafuaaga autu lea mo le vibration o le telefoni feaveaʻi.

(2) mafua mai i le le mautu o le ogatotonu o le kalave.

Talu ai o pa uʻamea o loʻo faʻapipiʻi i le axis rotating o le afi vibrating e le o faʻatulagaina i se geometric symmetry, o le axis rotating o le vibrating motor o le a taamilo i se Angle i le itu o le ogatotonu o le masini. e le o le mimilo moni i le vaalele faalava. I le taimi o le taamilosaga, o le tulaga o le ogatotonu o le tele o le a suia i le suiga o le tulaga o le pa uamea, o lea o le suiga o le vaalele o le pa uʻamea o loʻo suia i taimi uma ma se Angle faapitoa o le faʻalava. luga.O lenei gaioiga faifaipea o le totonugalemu o le tele i luga o se avanoa faapitoa e tatau ona mafua ai le mea e gaoioi. Pe a laʻititi le suiga ma tele soo, o lona uiga, o le macroscopic faatinoga o le vibration.

Telefoni fe'avea'i afi afi e mana'omia le fa'alogo

1. O le afi o loʻo i ai se faʻatinoga lelei atoatoa pe a galue i lona faʻamauina o le voltage.E fautuaina e faapea o le voluma galue o le telefoni feaveai e tatau ona latalata e mafai i le mamanu fuaina voltage.

2. O le fa'atonuga o lo'o tu'uina atu le mana i le afi e tatau ona mafaufau i lona fa'alavelave fa'aola i le la'ititi e mafai ai e taofia ai le pa'u tele o le voluma i le taimi o le uta ma a'afia ai lagona vibration.

3, suʻega afi koluma poʻo le suʻeina o le poloka o le taimi nei, o le taimi poloka e le tatau ona umi tele (itiiti ifo i le 5 sekone e talafeagai), aua o le malosi uma e faʻaogaina e liua i le malosi vevela (P = I2R), o le umi tele e mafai ona taʻitaʻia ai. maualuga coil vevela ma deformation, aafia ai le faatinoga.

4, faʻatasi ai ma faʻapipiʻi faʻapipiʻi mo masini faʻapipiʻi faʻapipiʻi pepa kata, o le kilia i le va o loʻo mulimuli mai ma e le mafai ona tele tele, a le o lea e mafai ona i ai se pisapisao faʻapitoa (mechanical), faʻaaoga seti paʻu o mea faʻapipiʻi e mafai ona aloese ai mai le pisa masini, ae tatau ona gauai atu i e tatau ona faʻaogaina le faʻalavelave faʻafefete le tootoo faʻatulagaina i luga o le chassis ma le lima paʻu, a leai o le a aʻafia ai le vibration o le gaosiga afi, lagona masani.

5. Pe a faʻafeiloaʻi poʻo le faʻaaogaina, aloese mai le latalata atu i le malosi maneta, pe ono mafua ai le faʻalavelave faʻamaneta o le afi maneta uʻamea ma aʻafia ai le faʻatinoga.

6. Faʻalogo lelei i le vevela vevela ma le taimi faʻapipiʻi pe a uelo.E fautuaina e faʻaaoga le 320 ℃ mo le 1-2 sekone.

7. Ave le afi monomer mai le pusa pusa poʻo le aloese mai le tosoina o le uaea taʻitaʻia malosi i le faʻagasologa o le uelo, ma aua neʻi faʻatagaina le tele o le Angle tele e punou o le uaea taʻitaʻi, pe ono faaleagaina ai le uaea taʻitaʻia.

O loʻo i luga e uiga i le telefoni feaveaʻi vibration motor principle, le mafuaʻaga ma le faʻaofiina o manatu faʻalogo; O matou o se WeChat faʻapolofesafa'ameamea afi vibration, oloa:afi vibration panikeke,3vdc micro vibration motor,12mm vibration motor, etc. Faʻafeiloaʻi e faʻatalanoa ~


Taimi meli: Apr-14-2020
tapunia tatala