fale gaosi afi vibration

tala fou

Fa'asolo i afi laiti e leai ni pulumu vibration

O le vibration o le afi ua leva ona avea ma luitau e faia e le au mamanumicro-vibration motorsmanao e manumalo.O le vibration o le a maua ai le pisapisao faʻafefe ma faʻaitiitia ai le ola faʻatau.Pe a o'o le vibration frequency ma le masani masani o le mea, o le a mafua ai se aafiaga ogaoga ma e o'o lava i le faaleagaina o le fausaga.

Ae ui i lea, o loʻo i ai se vasega o afi o loʻo faʻamoemoe lava e maua ai le vibration.I le avea ai ma puna o le vibration, matou te taʻua o "moteur vibratory".

Masalo i faʻaonaponei telefoni feʻaveaʻi faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga ma lalo o le faʻapipiʻiina o le tele-galuega e toalaiti tele e vaʻaia i totonu o le telefoni feaveaʻi vibration motor, pe a le telefoni feaveaʻi, telefoni feaveaʻi lautele e mafai ona le itiiti ifo ma le lua auala e faamanatu ai tagata faʻaoga, o se tasi o le mama. mamanu, o le isi o le mute vibration mode;

A oʻo le telefoni feaveaʻi i le vibration mode, e tatau ona faʻaaogaina se afi vibration e faʻatupu ai le vibration.E naʻo le tasi o le tele o faʻaoga o masini vibration o loʻo taʻua e fai ma faʻamatalaga, ma o le a faʻafeiloaʻi mulimuli ane le tulaga faʻaoga atoatoa o masini vibration laiti.

Bulu ituaiga masini vibration

E ala i le fefaʻatauaʻiga o fasi pulumu e lua ma le pito pito i tua o fesoʻotaʻiga feliuliuaʻi, e faʻaauau pea ona faʻaleleia le fesuiaiga o le rotor e taamilo i le itu o le eletise eletise tasi, lea o loʻo i ai nei le tele o le pulumu o le vibration motor i le taimi nei commutation mechanism, e faʻalauiloa ai le rotor. suiga, faatasi ai ma le rotor o le mamafa le tutusa o plugins e mafai ona maua ai aafiaga vibration;

O lenei ituaiga o le faʻaaogaina o masini e aʻafia i le faʻafesoʻotaʻi, ae ui i lea, lua fasi pulumu faʻafesoʻotaʻi ma le pito o le uʻamea e faʻaauau pea, o loʻo i ai le faʻafitauli o le maualalo o le faʻatuatuaina ma le ola puupuu, ma faʻateleina le lamatiaga o se aloiafi, ma le nofoaga faʻafesoʻotaʻi. e mafai ona maua ai le pa'ū, faʻaitiitia le faʻaogaina o le afi, pe a faʻaitiitia le faʻaogaina o le afi, faʻaitiitia le tele o le pulumu, ma mafua ai ona sili atu ona maaleale le fausaga o le pulumu, i le taimi lava e tasi e faʻateleina ai le faigata o le faʻapotopotoga.

O telefoni feaveaʻi ma mea tau soifua maloloina e fesoʻotaʻi vavalalata ma tagata faʻaoga, o le mea lea o le saogalemu ma le faʻamaoni o mea sili ona taua.I le vaitau o le faʻatupulaia o le faʻalauiloaina o le saogalemu o tagata faʻatau, o le a faʻatupulaʻia masini vibration o le a faʻateleina le le ausia o manaʻoga o The Times.

https://www.leader-w.com/3v-12mm-flat-vibrating-mini-electric-motor-2.html

Tulaga Tupe Vibrating Motor

afi e leai se pulumu vibration

Brushless vibration motor faʻaaogaina le avetaʻavale IC i le faʻaogaina o le mageta ma ausia le suiga o loʻo iai nei.IC induction ausia le suiga i le taimi nei, e le pei o le pulumu afi, lea e manaʻomia le pulumu faʻafesoʻotaʻi e ausia ai le suiga o loʻo i ai nei. E le gata i lea, aʻo faʻaaogaina e le masini e leai se masini CI i totonu, o le taʻavale afi afi (e pei o le pr m speed) e mafai ona gaosia i fafo, lea e faigofie mo mata'ituina i fafo ma le pulea o manatu faaalia. I luga o le faavae o nei tulaga lelei,

Afai o le dc brushless vibration motor e tu'ufa'atasia ma le oloa, o isi suiga fa'atino e mafai ona maua e fa'ateleina ai le tau fa'aopoopo o le oloa.

Mo se faʻataʻitaʻiga, mo se telefoni feʻaveaʻi soifua maloloina faʻatasi ai ma le vibration massage function, e le mafai e le pulumu masani ituaiga vibration motor ona faʻaauau pea ma umi se taimi.Afai e faʻaauau pea mo se taimi umi, o le a faʻatupuina le vevela i totonu ona o le feteʻenaʻi faifaipea o le pulumu, lea e ono lamatia ma o le a faʻaititia tele lona ola tautua.

O le mea lea, o le pulumu ituaiga vibration solofanua e naʻo le talafeagai mo le faʻalavelave faʻafuaseʻi taimi faʻagaioiga; I le atinaʻe o loʻo i ai le galuega o le soifua maloloina massage ma telefoni feʻaveaʻi, e faʻaaogaina e le vibration i totonu e tatau ona leai se masini afi, e mafai ona maua ai se faʻaauau, umi vibration galuega massage. , ma brushless afi tamoʻe pe a uma le maualalo o le vevela siitia, ma o le a mautu i ni nai minute, ma afai o lenei massage soifua maloloina telefoni feʻaveaʻi manaʻomia ona pulea le tele o vaega o galuega vibration, ina ia ausia le galuega tauave a afi sui tauva, ma e leai se IC avetaavale brushless. ituaiga afi vibration.

I le faaopoopo atu i le faateleina o le tau faaopoopo o telefoni feaveai, dc brushless vibration motors e mafai foi ona faʻaaogaina i isi fanua lautele ua taʻua i luga ma e mafai foi ona faʻateleina le tau faʻaopoopo o oloa e fesoʻotai i ai, o lea e matua malosi ai le maketi.


Taimi meli: Oke-21-2019
tapunia tatala