fale gaosi afi vibration

tala fou

O le a le lelei o le faʻaogaina o le masini brushless i le pulumu fulunifo paie |TAITAI

O se taunuuga o le gauai atu o tagata i nifo, ua faʻaaogaina nei e le toʻatele o tagata meaʻai mo le tausiga o gutu.O le pulumu fulunifo paie, ua ta'ua o le tekinolosi uliuli o le pulumu fulunifo, ua fuli le faauigaina o le fufuluina masani.afi e leai ni pulumuo le vaega autu lea o lenei pulumu fulunifo.

Lima lelei o masini e leai ni pulumu

1. E manino lava le tele o le faʻamalosi malosi (tele vibration force), e le gata o le vibration o le ulu pulumu e leai se uta e tele, ae faʻapea foʻi le malosi o le vibration pe a uma ona faʻaopoopoina se uta patino.

2. Le pisapisao maualalo, faaaoga brushless fausaga o le faaluaina polo, leai se leo resonant o shrapnel.

3. Ole maualuga ole taimi faigaluega, faʻatasi ai ma le ulu pulumu, galue lelei ile 150Hz.

4. maualuga afi afi, fuaina galue i le taimi nei 0.6-0.7a.It e matua maualalo ifo nai lo 1.1 ~ 1.4a o loʻo i ai motors, ma le aafiaga vibration e sili atu i le taimi e tasi.

5. O le ola umi o le afi, o le ola o le afi e sili atu le umi nai lo oloa o loʻo iai (o le ola o le afi e masani lava e tusa ma le sefulu itula i lalo o le malosi malosi), ma e mafai ona galue faʻaauau mo le sili atu i le 1000H.

O loʻo i luga e faʻatatau i le lelei o le brushless motor, ou te faʻamoemoe e fesoasoani ia te oe; O matou o se tagata tomai faapitoamini vibration motorfalegaosimea; O oloa o: telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi, massage vibration moto, 3v vibration motorr; Faʻafeiloaʻi e faʻatalanoa!


Taimi meli: Ian-15-2020
tapunia tatala