fale gaosi afi vibration

tala fou

O le a le ituaiga afi o loʻo i totonu o le telefoni?

Ua avea le telefoni feaveaʻi ma mea e manaʻomia i le olaga faʻaonaponei, telefoni, vitio, ofisa feaveaʻi, tamai Pupuni e tumu i lo tatou avanoa

Motor ma lona faiga faavae

"Motor" o le fa'aliliuga o le afi fa'aPeretania, o lona uiga o le afi eletise po'o le afi.

O le afi o se masini eletise mo le faʻaliliuina o le kemikolo malosi i le malosi faʻainisinia.O le afi faʻaliliuina le eletise eletise i le malosi faʻainisinia e ala i le faʻaogaina o le rotor o loʻo faʻauluina e le malosi eletise i le maneta.

Telefoni feavea'i vibration afi

O telefoni uma e le itiiti ifo ma le tasitamai afi vibratingi totonu ia i latou.A seti le telefoni i le leo, o le savali o loʻo oʻo mai pulus e liua i le avetaʻavale o le taimi nei, lea e mafua ai ona liliu le afi.

http://www.leader-w.com/3v-8mm-flat-vibrating-mini-electric-motor-3.html

masini tupe siliva vibrating

Pe a faʻapipiʻiina le pito o le moto rotor shaft i se poloka faʻalavelave, o le malosi faʻapitoa poʻo le malosi faʻafiafia o le a faʻatupuina pe a feliuliuaʻi, lea o le a faʻaosoina ai le telefoni feaveaʻi e tetete i lea taimi ma lea taimi ma faʻaosofia le tagata faʻaoga e tali le telefoni, ina ia ausia le gaioiga vave e aunoa ma aafia ai isi.

http://www.leader-w.com/08-brushless-motor.html

BLDC Vibration Motor

O le afi vibration i totonu o le telefoni feaveaʻi tuai o le mea moni lava o se miniature dc motor faʻatasi ai ma le eletise eletise e tusa ma le 3-4.5v.Ole auala ole pulea e leai se eseesega mai le afi masani.

Ole telefoni fe'avea'i fa'amuamua e na'o le tasi le afi vibration.Faatasi ai ma le faʻaleleia ma le faʻamalamalamaina o galuega faʻaoga telefoni feaveaʻi, o le faʻaleleia o le puʻeina o ata, puʻeina o mea pueata ma galuega lomitusi ua avea ma auala taua tele mo telefoni feaveaʻi o ituaiga eseese e faoa ai le maketi.I aso nei, o telefoni poto e tatau ona i ai ia le itiiti ifo ma le lua pe sili atu afi.

I le taimi nei, o afi faʻapitoa mo telefoni feʻaveaʻi e masani ona aofia ai masini faʻafefe masani,afi fa'atete'e lainama afi vili leo.

O le afi masani vibration

O le miniature dc motor ma poloka polarization o loʻo taʻua i luga o le masani vibration motor mo telefoni feaveaʻi, e taʻua o le ERM motor poʻo le eccentric rotor motor.ERM o se faʻapuupuuga o le Eccentric Mass.

Linear vibration motor

E ese mai le rotary motion polarization motor, linear vibration motor moves in reciprocating linear motion.I tulaga o le fausaga ma le mataupu faavae, o le afi rotary masani e atiina ae o se laina saʻo e ala i le tipiina i luga o le axis, ma le suiga o le rotational ua liua i le laina laina.Linear. Vibration motor ua lauiloa foi o Linear Resonant Actuator LRA, lea o le LRA o le faapuupuuga o le "Linear Resonant Actuator" i le Igilisi.

leo uila afi

Talu ai e galue i le auala lava lea e tasi e pei o se failauga, e taʻua o le Voice Coil Motor poʻo le VCM Motor.O le VCM e maua mai i mataitusi muamua o le Voice Coil Motor.

ERM afi ma LRA afi

Faatasi ai ma se rotor eccentric, e mafai e le afi ERM ona maua ai le tele o le tele o aafiaga vibration ogaoga, tau maualalo, talafaasolopito umi o le talosaga.LRA afi e manino lelei i luga o le afi ERM i ni itu se lua:

● maualalo le mana taumafaina, ma vibration faiga tuufaatasia ma saoasaoa e mafai ona sili atu eseese ma saoloto.

● vibration e sili atu ona aulelei, maʻoti ma faafouina.

VCM afi

O ata telefoni feaveaʻi e manaʻomia ai le autofocus. E tusa ai ma le masani masani, o le galuega taulai o le a matua faateleina ai le tele o le laupapa matagaluega ma le mafiafia o le telefoni, ae o le VCM auto taulai atu afi nofoia se vaega itiiti o le laupapa matagaluega, e maualuga le faatuatuaina ma lagolagoina le mana maualuga, o le filifiliga sili lea mo telefoni feaveaʻi module mea pueata.

E le gata i lea, o le VCM afi e iai foʻi uiga nei:

● lagolago tioata telescopic reed auala, e mafai ona ausia lamolemole, gaoioiga mata tioata faifai pea.

● mafai ona felagolagoma'i ma tioata uma, gaosi o telefoni feavea'i / filifiliga filifiliga fetuutuunai.


Taimi meli: Sep-23-2019
tapunia tatala