i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Metudu di input Sogou primu mutore di vibrazione lineale adattativu: ogni vibrazione hè assai populari

I telefoni intelligenti sò diventati più cumpetitivi, è e metriche sò longu andate oltre l'hardware o u software di prova. Cume e chjave fisiche svaniscenu da l'onda di u telefuninu, una nova funzione hè digià in linea:vibrazione di u mutore lineare.

Allora a quistione hè, chì hè un mutore lineale? In termini simplici, in l'usu di u scenariu di u telefuninu, pruduce u principiu di u terremotu hè u mutore in u fuselagiu, mentre chì u voluminu di u mutore è e caratteristiche decide u sensu è u cunfortu di vibrazione. , A vibrazione di u più reale più cunfortu senza dubbitu portanu più è più estremu sensu veru, fà a funzione di vibrazione ùn solu stà in ricurdà, ma per sapè quantu, a rotazione hè in a lettura, pressa o trigger.

U metudu di input Sogou, chì cuntinueghja à guidà l'industria di u metudu di input, hà recentemente annunziatu ufficialmente chì piglia a guida in cumpiendu l'adattazione perfetta di a vibrazione di u mutore lineale di OPPO è meizu, chì hè u primu metudu di input in l'industria per annunzià l'adattazione. di a vibrazione di u mutore lineale di mudelli speciali. Sicondu u feedback di i netizens nantu à weibo, u metudu di input dopu l'adattazione di u mutore lineale porta una sperienza di input straordinaria.

Questa hè a maravigliosa sperienza di adattà u mutore di vibrazione lineale.

Sicondu l'infurmazione chì hè stata divulgata, u metudu di input sogou per l'adattazione di u mutore lineale Settings sò ancu assai attenti. In u modu di vibrazione originale di l'intensità di l'intensità, l'intensità ùn hè micca stata stabilita à un livellu di gear.Dopu questu aghjurnamentu, u metudu di input sogou hà aghjustatu cinque livelli di funzione di regulazione di l'intensità, chì hè cunvenutu per l'utilizatori per aghjustà accuratamente secondu i so bisogni.

QQ图片20190816120718

Foto dopu l'aghjurnamentu di i paràmetri di vibrazione di a macchina reale

QQ图片20190816120727

Diversi livelli di vibrazione sò dispunibili

Utilizendu u metudu di input sogou, u mutore lineare pò migliurà u livellu di vibrazione di u telefuninu. A causa di l'aghjustamentu precisu di a pusizione di l'ingranaggio, hè più faciule per furnisce una pressa è sensazione cunfortu è realisticu, è l'input di u telefuninu pò ottene vicinu à u telefuninu. feedback reale di l'effettu chjave, migliurà significativamente l'efficienza di input.

Mutore linearestessu ùn hè micca un pruduttu assai cumplessu è avanzatu, ma avanzatu è cù l'adattazione di u software ottimisazione di u mutore lineare hè assai raru, in questa era di tali enfasi nantu à l'esperienza, a prima adattazione di u mutore di vibrazione lineale sogou input metudu, certamenti farà l'utilizatori "più chè felice ", innamurà completamente di u telefuninu chì scrive un toccu pulitu.

Risulta chì scrive hè una cosa cusì grande!

Beijing liyun.com hà dettuu 27 di ghjugnu


Tempu di post: 16-aug-2019
vicinu aperta