i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì sò i requisiti essenziali di mutore dispusitivu medicale per mutore |LEADER

U mutore di vibrazione di u dispositivu medicale hè un tipu di prufessiunale utilizatu in chirurgia, analisi di sangue, ventilatore, infuzione, riabilitazione di infermiera è altri equipaghji medichi diffirenti nantu à u mutore, precisione di cuncepimentu di u mutore di i dispositi medichi, materiali specifichi, prestazioni megliu, in generale più in linea cù u mutore. usu specifichi di trattamentu medicale.Not tutti i mutori sò adattati per l'applicazioni mediche, soprattuttu i mutori di tazza cava di precisione, i mutori brushless è i micro servomotori.

Sottu avemu riuniti à capisce u dispusitivu medicalemicro mutoredeve avè chì esigenze?

Caratteristiche di u mutore medicale:

1. Low noise, risparmiu energeticu è prutezzione di l'ambiente

U disignu di u mutore di u dispositivu medicale applicatu in diversi campi di l'uspidale hè principarmenti migliuratu in decibel di rumore è funzioni di assorbimentu di scossa, cusì hè più adattatu per l'usu in l'ambienti interni tranquilli di l'uspidale, è l'ambiente à pocu rumore pò ancu prumove. u sonnu bonu è a riabilitazione di i malati.

2. Bona sicurità

Un bonu mutore di l'apparechju medicale hè u risultatu di una seria di alta tecnulugia è tecnulugia. Quandu u mutore medicale righjunghji u putere di carica di carica di u puntu massimu, u mutore cumpleta a prutezzione automatica in forma di tripping automaticu. In più, u disignu anti-vibrazione. di u mutore pò migliurà a guaranzia di sicurità in u prucessu di usu.

3. Forte cuntrollu:

Ci hè parechje dispusitivi nantu à i dispositi medichi chì deve esse operatu in modu precisu è chì necessitanu assai cuntrollu. Avviamentu rapidu è frenu, risposta estremamente veloce, constantu di tempu meccanicu menu di 28 ms, certi prudutti ponu ghjunghje à menu di 10 ms. mutore cù un forte cuntrollu pò assicurà l'effettu di trattamentu di i pazienti.

4. Bona dissipazione di u calore

U mutore di u dispositivu medicale hà ancu una bona prestazione di dissipazione di u calore, è una bona prestazione di dissipazione di u calore pò ancu esse dannighjate accessori per allargà a vita di u mutore.Parechji dispusitivi medichi sò generalmente tenuti in standby per 24 ore, è u calore generatu da u dispusitivu stessu durante l'usu cuntinuu hè assai grande.

5. Forte stabilità è reliability

U mutore di u dispositivu medicale hè u cumpunente core di l'equipaggiu di l'ospitale. I requisiti di stabilità è affidabilità deve esse ottimizzati. A stabilità forte pò riduce u fallimentu di l'equipaggiu è furnisce più comodità per u campu medico cù un funziunamentu cuntinuu efficiente.

Eccu i cinque requisiti essenziali di u mutore di u dispositivu medicale in usu.Cum'è u principale cumpunente core di guida, u mutore medicale porta una parte di a rispunsabilità di salvà a vita, cusì ancu s'ellu risponde à i requisiti sopra, pò esse usatu solu in a pratica clinica dopu un longu tempu di teste sperimentale.

Spergu chì vi prufittà di l'infurmazioni sopra à i motori vibranti medichi. A microelettronica di Stand offre i seguenti prudutti: mutore di vibrazione chjucu, mutore di vibrazione micro, mutore di vibrazione DC;

Sè site interessatu, mandateci un email, simu un prufessiunalemutore di micro vibrazionefabbrica da a Cina.

 


Tempu di Postu: 07-Jan-2020
vicinu aperta