fale gaosi afi vibration

tala fou

E mafai ea e se telefoni ona tetete lelei?O le a le afi laina i luga ole telefoni fe'avea'i?Se'i o tatou va'ai i afi laina.

A tatou faʻaogaina le telefoni feaveaʻi, e tatau ona tatou faʻaogaina uma le telefoni feaveaʻi, e pei o le vibration telefoni feaveaʻi, pe a taʻalo i taʻaloga e mafai foi ona mulimuli i le pao o le vibration, ma kiliki le telefoni feaveaʻi e mafai foi ona faʻataʻitaʻiina le aafiaga vibration, ma faapena atu ai lava.

QQ fa'asinomaga 20190822183155

E fa'apefea la ona galue le vibration o le telefoni fe'avea'i?

O le mea moni, o le vibration o le telefoni feaveaʻi e mafua ona o se afi faʻapipiʻi i totonu o le telefoni feaveaʻi.A galue le afi, e mafai ona vibrate le telefoni feaveai.E lua ituaiga o masini vibration, tasi o le rotor motor, ma le isi o le laina laina.

Rotor afi: o se fausaga faʻatasi e tutusa ma le afi masani, lea e faʻaaogaina ai le faʻavae electromagnetic o loʻo i ai nei e ave ai le afi e sui, ma faʻatupuina ai le vibration.Ae ui i lea, o le le lelei o lenei afi o le amata lemu o le vibration ma taofi lemu, o le vibration e leai se faʻatonuga, ma le faʻataʻitaʻiina o le vibration e leʻo lava.

O le pito i luga o le tau maualalo, lea e faʻaaogaina e le tele o telefoni feaveaʻi.

SMT Vibration Motor

SMT Vibration Motor

O le isi o le aafi laina

O lea ituaiga afi o se poloka tele lea e gaoioi faalava ma laina i tua ma luma.O le kinetic energy lea e liua ai le eletise i le laina laina.

Faatasi ai ma i latou, o le XY axis motor e sili ona lelei, lea e mafai ona faʻataʻitaʻiina le faʻalavelave sili atu ma le moni o le vibration.Ina ua faatoa faʻalauiloa e le apu le laina laina i luga o le iphone 6S, e mafai ona fai mai o le faʻataʻitaʻiga o le faʻaogaina o le ki o le fale e matua manaia lava.

Ae ona o le maualuga o le tau o afi, e naʻo iphones ma nai telefoni feaveaʻi e faʻaogaina.

Linear Vibration Motor

Linear Vibration Motor

Ata fa'atusatusaga afi

Ata fa'atusatusaga afi

I le taimi nei, o le apu ma le meizu e matua lelei lava e uiga i laina laina, lea e faʻaaogaina i le tele o ituaiga telefoni feaveaʻi a latou lava.Faatasi ai ma le auai o le tele ma le tele o tagata gaosi oloa, matou te talitonu e mafai ona latou aumaia le tele ma sili atu le poto masani i tagata faʻatau


Taimi meli: Aukuso-22-2019
tapunia tatala