fale gaosi afi vibration

tala fou

E fa'afefea ona fa'aogaina se masini DC brush?

O le micro brush DC motor o se afi masani e faʻaaogaina i mea tau eletise, meataalo, ma isi.O lenei afi laʻititi e faʻaaogaina e faʻaaoga ai mataupu faavae o le electromagnetism.O loʻo i ai le malosi e faʻaliliu ai le eletise eletise i le malosi faʻainisinia ua avea ai ma filifiliga lauiloa mo faʻaoga eseese.

Galuega Fa'avae

- Malosi eletise

O le faiga faavae o le faagaoioiga o amicro brush DCe fa'avae i luga o le fegalegaleai i le va o maneta o lua maneta: o le rotor ma le stator.O le rotor o se maneta tumau, ae o le stator o se electromagnet e aofia ai se uaea coil.A tu'uina atu se eletise i le uaea vili, e fa'atupu ai se maneta.O lenei maneta e fegalegaleai ma le maneta tumau o le rotor, ma mafua ai ona sui le rotor.

- Brush Commutator System

O le pulumu commutator system e faʻaaogaina e faʻamautinoa ai o loʻo faʻaauau pea le taamilosaga o le rotor i le tasi itu.O le pulumu commutator system e aofia ai pulumu u'amea se lua, o lo'o fa'aaogaina e fa'asolo atu ai le eletise mai se eletise tu'u i le commutator liliu.O le commutator o se rotor conductive cylindrical vaega faʻapipiʻi i le afi afi.E galue e ala i le fesuia'i i lea taimi ma lea taimi le polarity o le taimi nei auina atu i le uaea coil, lea e sui ai le polarity mageta o le rotor, ma mafua ai ona feliuliua'i pea i le itu e tasi.

Talosaga

Vibrator tupeo loʻo faʻaaogaina i faʻaoga eseese ona o lo latou maualuga maualuga, faʻatusatusa le lapoʻa, ma le faʻatonuga saʻo.E maua i le tele o oloa, e aofia ai meataalo, masini faʻafomaʻi, vaega taʻavale, ma mea tau eletise.

- Meataalo: pulumu DC afi e faʻaaogaina i tamaʻi meataalo e pei o taʻavale mamao, vaʻa, ma robots.

- Mea Fa'afoma'i: Latou te faia se sao taua i masini fa'afoma'i e pei o pamu infusion CPAP masini, ma su'esu'e toto.

- Fa'aeletonika: E maua fo'i i mea fa'akomepiuta fa'atau e pei o mea pu'eata, telefoni poto, ma drones.

Fa'ai'uga

O le micro brush DC motor o se tasi o afi sili ona taatele ma faʻaaogaina ona o ona tulaga tulaga ese.O lona lapo'a fa'atusatusa ma le fa'amaoni e avea ai ma filifiliga ta'uta'ua mo le tele o fa'aoga.

 

Fa'afeso'ota'i Lau Ta'ita'i Fa'apitoa

Matou te fesoasoani ia te oe e aloese mai faʻalavelave e tuʻuina atu le lelei ma le faʻatauaina o lau masini micro brushless manaʻomia, i le taimi ma le paketi.

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou

Taimi meli: Sep-21-2023
tapunia tatala