i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì dimensioni sò i motori di pancake?

Introduzione: Chì sò i Pancake Motors?

I motori Pancake sò un tipu di mutore elettricu chì anu una forma di discu, cù un diametru chì generalmente supera a so altezza.Sò cunnisciuti per a so alta densità di putenza, efficienza eccezziunale è velocità ultra-rapida.A causa di queste caratteristiche, anu truvatu applicazioni in diverse industrii cum'è l'equipaggiu medicale, i dispositi purtati, a robotica è l'automobile.

Dimensioni di Pancake Motors

1. Coin Pancake Motors

I mutori di pancake di munita sò sottili cum'è una munita. Sò tipicamente usati in i dispositi chjuchi è portatili, cum'è smarttelefoni, e-cigarrete è cuffie.U diametru di sti mutori varieghja da 8 mm à 12 mm.I mutori di pancake di munita anu una vita di serviziu limitata per via di a so piccula dimensione, ma ponu operare in silenziu è avè una alta accelerazione.

2.Motori Lineari Pancake

I mutori di pancake lineari utilizanu a listessa tecnulugia cum'è u mutore di pancake rotanti, ma u so discu hè statu sbulicatu in una bobina flat. U diametru di sti mutori hè 8mm cù 2.5mm è 3.2mm di spessore.Offrenu un disignu compactu è pocu prufilu, facendu una scelta eccellente per diverse applicazioni.Hè largamente utilizatu nantu à i prudutti di l'elettronica chì necessitanu feedback tattili cum'è smartwatches high-end.

3. Motori per pancake senza spazzole

Motori di pancake senza spazzole, cunnisciuti ancu com'è mutori piani o mutori di discu.IddiÙn aduprate micca spazzole per trasfiriri u putere.Invece, usanu un sistema di motore DC brushless (BLDC), chì li dà un megliu rendimentu, più efficienza è una vita più longa.Senza spazzolai mutori sò u più chjucu tipu di mutore di pancakes. U diametru di sti mutori varieghja da6da mm à 12 mm.Iddi usatu principarmenti nant'à i dispusitivi high-end wearable, appratus bellezza è dispusitivi medicale.

Conclusioni: Sceglie u Motore Pancake Right

A scelta di a dimensione è u tipu di mutore di pancake ghjustu hè cruciale per assicurà u rendiment ottimali di a vostra applicazione.Indipendentemente da a dimensione o u tipu chì sceglite, i mutori di pancake furniscenu assai benefici, cum'è alta efficienza, design compactu è densità di putenza alta.

Cunsultate i vostri Esperti Leader

Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 13-oct-2023
vicinu aperta