i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

How to Play with Coin Vibration Motors |Prughjettu di Leader Electronics

Motori di vibrazione di munita, canusciutu macari comu mutori vibratore shaftless o pancake, in generale in diametri Ø7mm - Ø12mm.In a gamma di mutori di monete, offremu versioni cù piombu è molle è cuscinetti.A causa di a so piccula dimensione è di u meccanismo di vibrazione chjusu, i mutori di vibrazione di munita sò una scelta populari per parechje applicazioni diverse.

A Best Quality for 3.0V DC Micro Coin Vibration Motor hè largamente utilizatu per l'equipaggiu dentale, i prudutti di bellezza, u telefuninu, u telefuninu, u cercapersone, a cura persunale, l'equipaggiu di produttu di salute, massaggiatore, barra di massaggio, massager per l'occhi, massaggiatore per u corpu, vibratore.etc.

Un mutore di vibrazione di munita pò esse usatu in applicazioni cum'è smart watches, fitness trackers è altri dispositi purtati.Sò cumunimenti usati per furnisce l'utilizatori cun alerti discreti, allarmi o feedback haptic.Pudemu furnisce u nostru mutore di vibrazione cù una varietà di connettori, cuntatti di primavera, FPC o cù pads di cuntattu nudi.Pudemu ancu cuncepisce un FPC persunalizatu per a vostra applicazione.Se a vostra applicazione ne richiede, pò ancu esse aghjuntu cuscinetti di schiuma di varii spessori è / o cinta di cinta doppia.

mutore di vibrazione di tipu di munita

Mutore di vibrazione di u tipu di munitaFunzioni principali

1) Risparmio energeticu: Alta efficienza di cunversione di energia, più di 70%.

2) Stabilità operativa affidabile: Funziona tranquillamente è rapidamente cù alta efficienza è bassa resistenza.

3) Low Noise: Partenza è frenu silenziu, correndu cù pocu rumore.

4) High Speed: U rpm pò ghjunghje à 8000 ~ 15000 ± 10%.

5) Risposta rapida: Avviamentu rapidu è frenu cù risposta rapida, a constante di u tempu meccanicu hè menu di 28 millisecondi.Certi ponu ghjunghje à 10 ms o menu.

A megliu qualità per u mini vibratore flat 3v hè largamente utilizatu per l'equipaggiu dentale, i prudutti di bellezza, u telefuninu, u telefuninu, u cercapersone, a cura persunale, l'equipaggiu di produttu di salute, massaggiatore, bastone di massaggio, massaggiatore per l'occhi, massaggiatore per u corpu, vibratore.etc.

mutore di vibrazione di tipu di munita

Mini mutore di vibrazione DC, ERM Motor

Stile di Terminazione: Fili senza piombo / Conforme à RoHS
Temperature Operating: -20 ° C ~ 70 ° C Terminu cummerciale: EXW Huizhou USD
Tempu di consegna 4 ~ 5 ghjorni à u mondu sanu Spedizione: DHL / UPS / FeDex Porta à Porta

 

Parole chjave:

Micro muturi dc, picculi motori dc, dcmotors, motor dc, micro motor dc, 3v dc motor, pager motor, muturi di vibrazione cilindrica, motor gear spur, mini motor gear metal

Pagamentu:
1.Metudu di pagamentu : Paypal, T / T

spedizione:

1.Delivery: DHL porta à porta 3-4days.
2.Item serà speditu in 7 ghjorni di ghjornu dopu u pagamentu.
3.Se ùn avete micca ricevutu l'articulu nantu à u Tempu di Consegna, pls cuntattateci per email s'ellu avete qualchì quistione.Di solitu, vi daremu una risposta in 24 ore, se no, verificate u spam di a vostra casella di email.Faremu u nostru megliu per aiutà à risolve i prublemi.
4.Please assicuratevi chì u vostru indirizzu hè accumpagnatu cù l'indirizzu finale di spedizione prima di pagà.
5. Per assicurà chì riceve u vostru ordine senza tasse nantu à l'impurtazione, dichjaremu cù un valore più bassu, per piacè nutate, grazie!

FAQ

Q: Se persunalizatu, chì infurmazione duvete furnisce?

A: Avete bisognu di furnisce a specificazione di basa di u mutore, cum'è: Dimensioni, Dimensioni Applicazioni, Tensione, Velocità è Torque.Hè megliu offre à noi disegni di prototipu di l'applicazione se pussibule.

Q: Chì sò i vostri mutori principali?

A: Diametru 4mm ~ 42mm Dc Micro Motor è Gear Motor, Auto Motor DC, Motor Electric, Gear Motor, Mini DC Motor, Brush DC Motor, Brushless DC Motor, Spur Gear Motor, Micro Motor, Motor Vibration Etc. Q: Cosa hè applicazione principale di u micro motor dc?A: I nostri mini motori DC sò largamente utilizati in l'applicazioni per a casa, l'equipaggiu di l'uffiziu, l'applicazioni sanitarie, l'industria di sanità, u ghjocu di alta classe, u sistema bancariu, l'utensili elettronici è elettrichi, l'industria di l'automatizazione, l'equipaggiu bancari, l'equipaggiu di pagamentu, i distributori automatici, l'energia. Serratura di a porta, Serratura di a porta elettrica.

Q: Ci hè un MOQ per i vostri muturi?

A: Iè.U MOQ hè 1,000pcs per mudelli diffirenti dopu l'appruvazioni di mostra.Ma hè ancu bè per noi di accettà lotti più chjuchi cum'è uni pochi decine, centinaie dopu l'appruvazioni di mostra.

Q: Pudete mandà una lista di prezzi?

A: Per tutti i nostri mutori, sò persunalizati basatu nantu à e diverse esigenze cum'è a vita, u rumore, a tensione, è l'arbulu, etc. U prezzu varieghja ancu secondu a quantità annuale.Dunque hè veramente difficiule per noi di furnisce una lista di prezzi.Se pudete sparte e vostre esigenze dettagliate è quantità annuali, videremu quale offerta pudemu furnisce.

Q: Hè pussibule per voi di sviluppà novi muturi se furnimu u costu di l'attrezzi?

A: Iè.Per piacè sparte i requisiti detallati cum'è u rendiment, a dimensione, a quantità annuale, u prezzu di destinazione, etc. Allora faremu a nostra valutazione per vede s'ellu pudemu organizà o micca.

mutore dc

I seguenti sò parechjimutori di tipu di munitadi a nostra cumpagnia per a vostra riferenza:

mutore 0720

Mutore di vibrazione di moneta 3V 7mm di mini mutore elettricu vibrante flat 0720

DUMANDE PREZZI PER ORDINE

MOTORE DI VIBRAZIONE DC 3V

3V 8mm Mini Motore di Vibrazione di a Moneta più Piccola di u mutore elettricu 0827

DUMANDE PREZZI PER ORDINE

mini mutore di munita
Mini mutore à corrente continua 3V mini mutore elettricu vibrante F-PCB

DUMANDE PREZZI PER ORDINE

Fundata in u 2007, Leader Microelectronics (Huizhou) Co., Ltd. hè una impresa internaziunale chì integra R & D, pruduzzione è vendita.Producemu principalmente un mutore pianu, un mutore lineare, un mutore senza spazzola, un mutore coreless, un mutore SMD, un mutore di modellazione d'aria, un mutore di decelerazione è cusì, è ancu micro mutore in applicazione multi-campu.

fabbrica di mutori di micro vibrazione

CONTATTU PER L'ORDINE DI MOTORE MICRO VIBRAZIONE SUBITO!

Telefono: + 86-15626780251     E-mail:leader@leader-cn.cn
Cumu fà un mutore di vibrazione di munita.

CONTATTU PER L'ORDINE DI MOTORE MICRO VIBRAZIONE SUBITO!

Telefono: + 86-15626780251     E-mail:leader@leader-cn.cn

 


Tempu di post: 28-novembre-2018
vicinu aperta