i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Cumu funziona a vibrazione di u telefuninu

Ùn cunnosci micca ogni ghjornu in l'usu di i telefoni cellulari, avete mai pensatu à una tale quistione: u modu di vibrazione di u telefuninu mobile hè cumu operate? Perchè i telefoni vibranu megliu mentre diventanu più sottili?

U mutivu per chì u telefuninu vibrate dipende principarmenti da u vibratore in u telefuninu, chì hè assai chjucu, di solitu solu uni pochi millimetri à deci millimetri.

Telefuninu tradiziunalemutore di vibrazioneda un micru mutore (mutore) più un CAM (cunnisciutu ancu cum'è eccentricu, terminale di vibrazione, etc.), a maiò parte di u mutore esternu hè ancu impannillatu cù una copertura di gomma, pò ghjucà un rolu in a riduzzione di vibrazione è a fissazione ausiliaria, riduce a so interferenza o danni à l'hardware internu di u telefuninu.

http://www.leader-w.com/surface-mount-technology-motor-z4fc1b1301781.html

Motore di micro vibrazione 3vdc

Micro Vibratore per Cellulare da 8 mmprincipiu hè assai sèmplice, hè à aduprà u CAM (excentric gear) in mobile internu rotazione high-vitezza internu, u CAM in u prucessu di a forza centrifugal à fà u muvimentu circular, è a direzzione di a forza centrifugal hà da cambià constantemente cù a rotazione di lu CAM, canciamentu rapidu hè pruvucannu lu mutore è a forza centrifuga sò jitter, rapidamente vibrazioni di telefuninu mobile drive finale.

Se questu ùn hà micca sensu per voi, pensate.Quandu un fan in a vostra casa si rompe, tuttu u fan vibra?

L'altru tipu di vibrazione di u telefuninu si basa in amutore di vibrazioni lineari, chì hà più vantaghji cà i mutori eccentrici.U mutore lineare genera campi magnetichi positivi è negativi alternati per mezu di corrente alternata di alta frequenza in e duie bobine, è poi genera a "vibrazione" chì sentimu per aspirazione è repulsione ripetuta.

http://www.leader-w.com/dc-vibration-motor-of-linear-motor-ld-x0612af-0001f-from-china.html

Mini mutore di telefuninu vibrante DC

A vibrazione di u mutore lineale simula a sensazione di un buttone chì hè pressatu è riduce a probabilità chì i buttuni di u telefunu si romperanu.

Perchè i telefoni vibranu a sinistra è à a diritta invece di su è giù?

Questu hè chì a vibrazione superiore è inferiore hà bisognu di superà a gravità di u telefuninu mobile è altri prublemi, l'effettu di vibrazione ùn hè micca cusì evidente cum'è a vibrazione di manca è di destra.In u prucessu di fabricazione, u fabricatore hè sicuru di riduce u tempu di produzzione è u costu quant'è pussibule, per quessa ùn hè micca surprisante di sceglie u modu di vibrazione di manca è destra.

U mutore vibratoriu di un telefuninu hà più di una forma

Quandu l'internu di u telefunu hè diventatu più è più affollatu, u telefunu hè diventatu più diluente è più diluente, è i mutori di vibrazione inevitabbili sò diventati più chjuchi è più chjuchi.Certi vibratori sò ancu fatti per esse a dimensione di i buttoni, ma u principiu di vibrazione ferma u listessu.

L'effettu di vibrazione di i telefuni mobili hè dannosu per a salute umana?

Ovviamente, l'effettu di vibrazione di i telefoni cellulari ùn hà micca dannu direttu à a salute umana; L'unicu inconveniente hè chì prubabilmente cunsuma più putere in modu di vibrazione.

A vibrazione di i telefoni cellulari ùn hè più solu un ricordu.Certi pruduttori cumincianu à incorpore in a manera di interagisce cù feedback.Tipicamenti, dopu à l'iPhone 6s, a funzione 3D touch hè stata aghjunta à l'iPhone, è Apple hà datu una risposta vibrante à a stampa, cum'è in realtà pressu un buttone fisicu, chì hà migliuratu assai l'esperienza.

Pudete piace:


Tempu di post: 23-sep-2019
vicinu aperta