i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Cumu fà un mutore vibratore |U megliu Micro Vibratore Motore

Per fà amutore di vibrazionevibrate hè assai simplice.

1、Tuttu ciò chì avemu da fà hè aghjunghje a tensione necessaria à i 2 terminali.Un mutore di vibrazione hà 2 terminali, generalmente un filu rossu è un filu blu.A polarità ùn importa micca per i mutori.

2、Per u nostru mutore di vibrazione, useremu un mutore di vibrazione da Microdrives Stabbiliti.Stu mutore hà una gamma di tensione operativa di 2.5-3.8V per esse alimentatu.

3、Allora, se cunnettamu 3 volti à traversu u so terminal, vibrerà veramente bè.

Questu hè tuttu ciò chì hè necessariu per fà vibrate u mutore di vibrazione.I 3 volti ponu esse furniti da 2 batterie AA in serie.

Chì ghjè un mutore vibratore?

Un mutore di vibrazione hè un mutore chì vibra quandu hè datu una putenza sufficiente.Il s'agit d'un moteur qui tremble littéralement.

Hè assai bonu per l'uggetti vibranti.Si pò ièssiri usatu in una quantità di dispusitivi per scopi assai pratichi.

Per esempiu, unu di l'articuli più cumuni chì vibranu sò i telefoni cellulari chì vibranu quandu chjamati quandu si trovanu in modu di vibrazione.Un telefuninu hè un tali esempiu di un dispositivu elettronicu chì cuntene un mutore di vibrazione.

Un altru esempiu pò esse un rumble pack di un controller di ghjocu chì trema, imitandu l'azzioni di un ghjocu.

Un controller induve un rumble pack puderia esse aghjuntu cum'è accessori hè nintendo 64, chì vene cun rumble packs in modu chì u controller vi vibra per imite l'azzioni di ghjocu.

Un terzu esempiu puderia esse un ghjoculu cum'è un furby chì vibra quandu un utilizatore face azzione cum'è strofinallu o stringhje, etc.

Allora i circuiti di u mutore di vibrazione anu applicazioni assai utili è pratiche chì ponu serve una miriade di usi.

Cumu hè fatta una vibrazione?

L'onde sonore sò formate quandu un oggettu vibrante face chì u mediu circundante vibre.Un mediu hè un materiale (solidu, liquidu o gasu) chì attraversa l'onda.... Più energia mette in fà un sonu o una onda sonora, più forte u voluminu serà.

Cumu a vibrazione hè prodotta in Mobile?

Telefoninupicculu mutore vibrante

Trà i numerosi cumpunenti in u telefunu hè un mutore micro vibratore.U mutore hè custruitu in tale manera chì hè parzialmente off-balanced.

In altri palori, una massa di distribuzione di pesu impropriu hè attaccata à l'arburu / assi di u mutore.Allora quandu u mutore gira, u pesu irregulare face chì u telefunu vibre.

Video Motore


Tempu di post: 14-novembre-2018
vicinu aperta