i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Leader Micro Electronics: Introduzione di Coin Motor 1234 è Brushless Motor 0620

Leader Micro Electronics (Huizhou) Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2007 cù un capitale registratu di 60 milioni di yuan.In u 2015, a cumpagnia hà stallatu una basa di pruduzzione supplementaria in Jinzhai County, Pruvincia di Anhui, è hè stata premiata u titulu di High-Tech Enterprise in 2018. Dapoi u so stabilimentu, a cumpagnia hè sempre stata focu annantu à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di micro. vibratori (riferitu cum'è "motori"), è hà accumulaturicca esperienza in u campu di i mutori ultra-micro cù un diametru di 6-12mm è una tensione nominale di 3-4V.In l'ultimi anni, A cumpagnia Leader hà sviluppatu è lanciatu u mutore di munita 1234 è u mutore brushless 0620 per risponde à i bisogni diversificati.emessu da i clienti.

一.Alta vita di u mutore di munita 1234

I mutori tradiziunali di rotore di munita furnisce principalmente feedback di vibrazione immediata à l'utilizatori.Hè di solitu definitu in l'industria chì 1 vibrazionedefinitu cum'è1 ciclu(1 second on / 2 seconds off), è a vita cunvinziunali hè 50.000-100.000 cicli.Sè cunvertisce in modu di vibrazione cuntinuu, a vita massima hè di circa 100H.Per furnisce una sperienza d'utilizatore megliu, a forza di vibrazione di i mutori di muniti tradiziunali hè di solitu in 1.0G basatu annantu à u scopudi feedback di vibrazione,mentri u sensu estremu di vibrazione ùn hè micca perseguitatu.

Ci sò più è più Strumenti di massaggi high-end è prudutti di cunsumatori in questi anni, cusì i requisiti più elevati di i mutori di vibrazione sò ancu stati pruposti.Hè bisognu di dimensioni moderate, più forte vibrazione, è più longu vita di serviziu.Per risponde à i bisogni persunalizati di i clienti domestici è stranieri, a nostra squadra di R&D hà ottimisatu continuamenteprucessu di fabricazione, spiegà l'usu di novi materiali, è infine hà sviluppatu un mutore di munita di longa vita 1234. I dettagli di u produttu sò mostrati quì sottu.

Funzioni di u produttu

(1) Forte Vibrazione: A forza di vibrazione hèsopra1.5G, chì hè 50% più altu ch'è u mutore di rotore di munita tradiziunale.

(2) Long Life: A vita di serviziu hè sopra à 360H, è uvita ultimadi testi labburatoriu pò ghjunghje sin'à 500H, chì hè 3-5 volte di muturi muneta tradiziunali.

2.Applicazione principale

(1) Strumenti di massaggio high-end: maschera di massaggio, maschera per l'ochji di massaggio, strumentu di bellezza (faccia).

(2) Elettronica di cunsumu high-end: cunsole di ghjocu, ghjoculi intelligenti, dispusitivi medichi, etc.

3. Principali parametri di prestazione:Riferite à ta tavola cum'è quì sottu

Tensione nominale: DC 3.7V Gamma di tensione operativa: DC 3.0-4.5V
Velocità nominale: 11000 ± 3000 rpm Corrente nominale: 40-70 mA
Tensione di partenza: menu di DC 2.3V Forza di vibrazione: 1.5-2.5G
Diametru: 12 mm Spessore: 3,4 mm
Cunnessione esterna:Filu di piombu, PFCB esternu (à u fondu o piegatu nantu à u casu superiore), cunnessuecc.Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.

二.Motore ultra-micro brushless 0620

A causa di a limitazione di a struttura interna, a dimensione più chjuca di u mutore di rotore di munita tradiziunale in l'industria hè 0720 attualmente.Affettarà a prestazione meccanica di u mutorese a dimensione hè più compressa.Cù a pupularità di i prudutti intelligenti in l'ultimi anni, i marchi mainstream cuntinueghjanu à simplificà u spaziu di cuncepimentu è presentanu esigenze più strette per u mutore di vibrazione per furnisce una sperienza d'utilizatore megliu - Non solu una vita più longa è più durabilità sò necessarie, ma ancu una compressione di dimensione più grande. hè desideratu.

To risponde à i bisogni di u cliente, Leader hà sviluppatu u mutore brushless di a serie φ6 cù l'IC impurtatuincassatu in.Attualmente, u mutore brushless 0625 hè statu largamente utilizatu in parechji prughjetti di smart watch high-end in casa è in l'esteru, è hè statu ancu favuritu da certi prughjetti medichi high-end per via di a so vita di vibrazione di longa durata.Nant'à sta basa, Leader hà più esploratu u limitu di prucessu è hà sviluppatu u mutore brushless ultra-micro 0620. I dettagli di u produttu sò i seguenti.

1. Caratteristiche di u produttu

(1) Small Size: Hè assai risparmiu di spaziu,è dunquepiù stanza di design pò esse riservata.

(2) High Speed: A vitezza hè assai più altu ch'è a munita tradiziunalemutore.

(3) Ultra-Long Life: L'ultimua vita hè vicinu à 500.000ciculi, chì hè 5 volte di a munita tradiziunalemutore.

(4) Prestazione stabile: Incrustata inIC impurtatu cunbona affidabilità.

2.Applicazione principale

Hè adattatu per feedback di vibrazionechì richiede u spaziu limitatu, ma estremamente alta vita è affidabilità, cum'è smart wearable, high-end medical equipment, etc.

3. Parametri principali di u rendiment: Consultate a tavula cum'è quì sottu

Tensione nominale: DC 3.0V Gamma di tensione operativa: DC 2.7-3.3V
Velocità nominale: 13000 MIN rpm Corrente nominale: 80 mA max
Tensione di partenza: DC 2.5V Forza di vibrazione: 0,35 G MIN
diametru: 6 mm Spessore: 2,0 mm
Cunnessione Esterna: A lunghezza di u filu di piombu pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, è u PFCB esternu, u connettore, etc. pò ancu esse persunalizatu.

Conclusioni:Dapoi u so stabilimentu in u 2007, Leader hà sempre focu annantu à a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di micro muturi.A cumpagnias'impegna à furnisce suluzioni di vibrazione prufessiunale per i prughjetti mid-high-end in casa è à l'esteru.Benvenuti à cuntattateci è dumandà campioni gratuiti.


Tempu di Postu: Aug-30-2022
vicinu aperta