i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Vede quantu faciule pudete sapè u mutore di vibrazione di munita chì travaglia |LEADER

Cumu funziona u mutore di vibrazione di munita?

Leader Micro Electronic(Huizhou) Co.,LTD, hè un fornitore ISO9001 espertu di micro mutori di vibrazione DC cù una fabbrica in Huizhou, Cina è hè stata truvata in u 2007.

Cù più di 10 anni di sperienza in a produzzione di muturi vibranti à bassa tensione,mutori vibranti di munita, muturi lineari vibranti, motori di riduzzione spur,muturi à magneti permanenti.

A nostra squadra capisce i bisogni unichi di u nostru cliente.Da u sistema persunalizatu à l'articuli magazzini, risponderemu à e vostre richieste in u modu più efficaci, è furnisce un serviziu cumpletu da a cuncepimentu à a pruduzzione di muturi, cumprese l'imballaggio di i mutori è a spedizione.

Producemu richieste persunalizate è di voluminu elevatu per ordine è mudificà spessu e nostre parti di basa (stocked) nantu à e richieste uniche. aaaaaaaaaaa

Motore di munita è applicazioni di mutore cilindrico:1533523231(1) 1533523287(1)

 

Motori di vibrazione di munita

Motori di vibrazione di munita, canusciutu macari comu mutori vibratori shaftless o pancake, in generale in Ø8mm - Ø12mm ;Hè dispunibule cù un FPC o un filu.E versioni cù pads in schiuma è senza adesivu sò ancu dispunibili.Hè statu cuncepitu per i dispositi chì necessitanu avvisi di vibrazione o feedback haptic.

U mutore di vibrazione di tippu di munita sò compatti è convenienti à aduprà.

A munita di u mutore di vibrazione s'integra in parechji disinni perchè ùn anu micca parti mobili esterne, è ponu esse appiccicate in u locu cù un forte sistema di muntatura autoadesiva permanente.

L'involucri ponu esse facilmente modellati per accettà a forma di munita di i nostri mutori di vibrazione senza albero.

Coin lra mutore di vibrazione Applicazioni

A causa di a so piccula dimensione è di u meccanismo di vibrazione chjusu, i mutori di vibrazione di munita sò una scelta populari per parechje applicazioni diverse.Sò fantastichi per l'aptica, in particulare in strumenti portatili induve u spaziu pò esse à una prima: mutore di tavola vibrante, mutore di paginatore vibrante, baracca di radio di mutore vibrante,mutore di telefuninu chì vibra, mutore di furnace chì vibra,motore vibrante di spazzola di denti...

Se hè necessaria una forza di vibrazione più alta, cunsidereghja aduprà unu di i più grandi di u capumutori di vibrazione di munita.Questi mutori varienu da 8 mm à 10 mm di diametru è ponu generà forze vibrazionali finu à 1,35 G.leader@leader-cn.cn


Tempu di post: Aug-06-2018
vicinu aperta