i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

KT&G lancia un novu dispositivu HTP MIIX UPTOO, dispunibule in tuttu u paese da u 6 di marzu

A cumpagnia coreana KT&G hà lanciatu u so ultimu pruduttu di tabacco riscaldatu (HTP) "lil Hybrid" cù un pod dedicatu "MIIX UPTOO", chì serà dispunibule in i magazzini di cunvenzione in tutta a Corea di u Sud u 6 di marzu.

Dapoi a so prima liberazione in 2018, a serie lil Hybrid hà ricevutu elogi unanimi da i cunsumatori.In lugliu 2023, KT&G hà lanciatu un mudellu rinfurzatu chjamatu "lil Hybrid 3.0"..Hèinclude trè novi modi di fumà è funzioni avanzate cum'è una funzione "pausa".

 "Scroll Hybrid 3.0"offerte u listessu rendimentu di a versione precedente "Scroll Hybrid 2.0".Hèintroduce una seria di modi cumpresi "Modu Standard", "Modu Classic" cù un impattu significativu, è "Modu Casuale" chì riduce u tempu di preriscaldamentu à 10 seconde.

 

 

Riferimentu: KT&G, 릴 하이브리드 전용스틱 '믹스 업투' 출시

1709877583294

I mutori di vibrazione di munita utilizati in i prudutti di e-cigarette KT&G sò furniti da Leader Micro Electronics (Motore vibrante flat da 8 mm).Quessimini mutori vibratorisò cruciali per furnisce un feedback tattile à l'utilizatori, rinfurzendu l'esperienza generale di vaping.

Quandu si tratta di e-cigarettes, ci sò parechji benefizii per utilizà un picculu mutore vibrante.Unu di i so vantaghji principali hè a so capacità di simule a sensazione di fumà u tabacco tradiziunale.Quandu un utilizatore piglia un puff in una sigaretta elettronica dotata di un micro mutore vibratore, crea vibrazioni sottili chì imitanu a sensazione di inalazione è di espirazione di fumu.Stu feedback tattile puderia furnisce una sperienza più satisfacente per l'utilizatori chì passanu da e sigarette tradiziunali à e-cigarettes.

In più, umutore di vibrazionepò esse usatu per avvisà l'utilizatori à diverse notificazioni, cum'è a bateria bassa, l'attivazione di u dispositivu, o altre informazioni impurtanti.Questa funzione aghjusta comodità è facilità d'utilizatore à e-cigarettes, facendu più intuitive è pratiche.

Siccomu a dumanda di e-cigarettes cuntinueghja à cresce, cusì cresce a dumanda di cumpunenti d'alta qualità cum'è i mutori di vibrazione flat.I pruduttori cum'èLeader Micro Electronicsghjucà un rolu vitale in furnisce questi cumpunenti critichi à cumpagnie cum'è KT&G, assicurendu chì i so prudutti di e-cigarette sò dotati di mutori affidabili è efficaci.

全家福2

Cunsultate i vostri Esperti Leader

Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Mar-08-2024
vicinu aperta