i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Cosa hè un mutore vibratore?

Motori di vibrazione: Rota eccentricating Mass (ERM) è Linear Resonant Attuatori (LRA)

LEADER Micro Motor hè fieru di offre una larga gamma di muturi di vibrazione DC, cù campioni dispunibili in ogni mumentu.Dotati di una varietà di tecnulugii è dimensioni più chjuche di Ø12 mm, i nostri mutori sò rinumati per a so artigianalità di alta qualità è l'accessibilità.Inoltre, offremu opzioni altamente persunalizabili per risponde à e esigenze specifiche di diverse applicazioni.

 

Mutore di vibrazionetecnulugia

A nostra squadra di ingegneri hè specializata in a creazione di soluzioni di vibrazione è feedback tattile utilizendu quattru tecnulugii motori unichi.Ogni tecnulugia hà e so caratteristiche, vantaghji è cummerci.Capendu i vantaghji unichi è i cumprumessi di ogni tecnulugia, simu capaci di cuncepisce suluzioni su misura per risponde à e esigenze specifiche di l'applicazioni di i nostri clienti.

 

Rota eccentricatmissa (ERM) Motori di vibrazione

I mutori ERM sò tecnulugia originale per a generazione di vibrazioni è offre parechji vantaghji.Sò amichevuli, venenu in una larga gamma di dimensioni, è ponu esse adattati in modu flessibile in l'amplitude è a frequenza di vibrazione per adattà à qualsiasi applicazione.

Quessimutore di vibrazione di tipu di munitapò esse truvatu in una varietà di dispusitivi, da i picculi smart watches à i grandi volanti di camion.In a nostra cumpagnia, simu spicializati in u disignu è a fabricazione di mutori di vibrazione cù diverse tecnulugia di mutore cumprese core di ferru, coreless è brushless.Questi mutori sò dispunibuli in forma cilindrica è munita.

Unu di i vantaghji principali di i motori ERM hè a so simplicità è facilità d'utilizazione.

I motori DC, in particulare, sò faciuli di cuntrullà, è se a longevità hè impurtante,Mutore di vibrazione di munita piatta da 8 mmpò esse usatu.

Tuttavia, ci sò qualchi cumprumessi à cunsiderà.Ci hè una relazione geomètrica trà l'amplitude di vibrazione è a freccia è a velocità, chì significa chì ùn hè micca pussibule di aghjustà l'amplitude è a frequenza indipindente.

Per risponde à e diverse esigenze, offremu trè strutture di mutore è tecnulugia.I mutori di core di ferru offrenu una opzione di costu più bassu, i mutori coreless offrenu un equilibriu trà u costu è u rendiment, è i motori senza spazzole offrenu u più altu rendiment è a più longa vita.

扁平马达组合图

Resona linearent Attuatori (LRA)

L'attuatori risonanti lineari (LRA) funzionanu più cum'è un parlante chì un mutore tradiziunale.Invece di coni, sò custituiti da una massa chì si move avanti è avanti per una bobina di voce è a molla.

Una caratteristica distintiva di u LRA hè a so freccia di resonante, à quale l'amplitude righjunghji u so massimu.Deviate ancu uni pochi Hertz da questa frequenza di risonanza pò esse risultatu in perditi significativi in ​​l'amplitude di vibrazione è l'energia.

A causa di liggere differenze di fabricazione, a frequenza di risonanza di ogni LRA serà ligeramente diversa.Per quessa, un driver IC speciale hè necessariu per aghjustà automaticamente u signale di u drive è permette à ogni LRA di risona à a so propria frequenza di risonanza.

I LRA sò cumunimenti truvati in smartphones, picculi touchpads, tracker pads, è altri dispositi portatili chì pesanu menu di 200 grammi.Venenu in dui formi principali - muniti è bars - è ancu parechji disinni quadrati.L'assi di vibrazione pò varià secondu u fattore di forma, ma si trova sempre longu un assi unicu (cuntrariu di un mutore ERM chì vibra nantu à dui assi).

A nostra gamma di prudutti hè in constante evoluzione per risponde à i bisogni specifici di i clienti.Se pensate di utilizà un LRA, serà utile cunsultà unu di i nostri ingegneri di cuncepimentu di l'applicazione.

线性马达

Fattori tipici di forma di mutore di vibrazione

Indipendentemente da a tecnulugia di u mutore di vibrazione aduprata, una varietà di fatturi di forma standard è cunsiderazioni di cuncepimentu sò cumuni in l'industria.Sti fattori giranu principalmente intornu à l'interfaccia di cunnessione elettrica.Eccu alcune descrizzioni di sti fatturi di forma tipica per aiutà à determinà a vostra suluzione preferita.

Cumu pudemu aiutà

Ancu se l'integrazione di un mutore di vibrazione in a vostra applicazione pò sembra simplice, ottene una produzzione di massa affidabile pò esse più sfida di l'aspittatu.

Hè criticu per cunsiderà una varietà di fatturi, cumprese:

Ampiezza è frequenza di vibrazione,

Sintonizazione di l'avvolgimentu di u mutore di l'alimentazione,

Livelli di rumore audible,

vita di mutore,

caratteristiche di risposta tattile,

suppression du bruit électrique EMI/EMC,

...

Cù a nostra fabricazione è a produzzione di volumi, pudemu piglià cura di questu aspettu in modu chì pudete fucalizza nantu à rinfurzà a funziunalità di valore aghjuntu di a vostra applicazione.

Please Contact Us Now!  Lisa Zheng  / leader@leader-cn.cn

Cunsultate i vostri Esperti Leader

Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 27-oct-2023
vicinu aperta