fale gaosi afi vibration

tala fou

O le a le eseesega i le va o le masini pulumu ma le leai o se pulumu?

O afi e leai ni pulumu ma masini pulumu e tutusa lava le faamoemoega autu o le liua o le eletise i le gaioi faasolosolo.

Ua silia ma le seneturi le umi o le ta'avale afi, ae o masini e leai ni pulumu na alia'e mai i le 1960s ma le atina'eina o masini eletise malo na mafai ai ona latou mamanu.Ae ui i lea, e leʻi oʻo i le 1980s na amata ai ona maua le lautele o masini e leai ni pulumu i meafaigaluega eseese ma mea tau eletise.I aso nei, o masini pulumu ma brushless o loʻo faʻaogaina i le lalolagi atoa mo le tele o faʻaoga.

Fa'atusatusaga Fa'ainisinia

O se afi palasigalue e ala i le faʻaogaina o pulumu kaponi e faʻafesoʻotaʻi ma le commutator e faʻafeiloaʻi ai le eletise eletise i le rotor, lea e aofia ai electromagnets.O le voltage i le isi itu e gaosia ai se eletise eletise i totonu o le rotor, e mafua ai le suiga o le gaioiga ona o le faʻaauau pea o le feliuliuaʻi o le polarity o le toso mageta.

Ae ui i lea, o le fausaga e faigofie, ae o loʻo i ai ni mea le lelei:

1. Fa'atapula'a le ola: O masini pulumu e sili atu ona pu'upu'u le ola ona o le ofuina ma loimata o pulumu ma commutator.

2 Fa'atauva'a maualalo: O masini pulumu e maualalo le lelei pe a fa'atusatusa i masini e leai ni pulumu.O pulumu ma commutator e mafua ai le gau o le malosi ma le eletise eletise, e mafua ai le maualuga o le vevela.

3. Faʻatapulaʻaina o le saoasaoa: Ona o le faʻaogaina o le tino o pulumu ma commutators, o masini faʻapipiʻi e iai tapulaʻa i luga o talosaga maualuga.O le fete'ena'iga i le va o pulumu ma commutator e fa'atapulaaina ai le maualuga o le saoasaoa o le mafai o masini pulumu, fa'atapula'aina lo latou fa'aoga ma fa'atinoga i nisi fa'aoga.

Se afi e leai ni pulumu o seafi eletise eletisee galue e aunoa ma le fa'aogaina o pulumu ma se commutator.Nai lo lena, e fa'alagolago i masini fa'aeletonika ma masini e fa'atonutonu sa'o le paoa e tu'u sa'o atu i ta'amilosaga a le afi.

E i ai nai mea le lelei o le mamanu e leai ni pulumu:

1. Tau sili atu: O masini e leai ni pulumu e masani lava ona sili atu le taugata nai lo masini faʻapipiʻi ona o la latou mamanu sili atu ona lavelave ma le faʻatonutonuina.

2. Fa'aeletonika lavelave: O afi e leai ni pulumu e aofia ai faiga fa'aeletoroni lavelave e mana'omia ai le poto fa'apitoa mo le toe fa'aleleia ma le tausiga.

3. Fa'atapula'a torque i saosaoa maualalo: Brushless motors atonu e maualalo torque i maualalo pe a faatusatusa i mosi brushed.O lenei mea e mafai ona faʻatapulaʻaina lo latou talafeagai mo nisi o talosaga e manaʻomia ai le maualuga o le torque i le maualalo o le saoasaoa.

O le fea e sili atu: pulumu pe leai se pulumu?

O mamanu uma o le palasi ma le brushless e iai o latou aoga.O afi fa'amalama e sili atu le taugofie ona o latou gaosiga tele.

I le faʻaopoopoga i le tau, o masini faʻapipiʻi e iai a latou lava mea lelei e tatau ona mafaufau i ai:

1. Fa'afaigofie: E sili atu ona faigofie le mamanu o masini pulumu, e faigofie ai ona malamalama ma galulue ai.O lenei faigofie e mafai foi ona faafaigofie ai ona toe faaleleia pe a tulai mai ni faafitauli.

2. Avanoa lautele: O masini pulumu ua leva ona i ai ma o loʻo avanoa lautele i le maketi.O lona uiga o le sailia o mea e sui ai po'o vaega fa'aagaga mo le toe faaleleia e masani lava ona faigofie.

3. Faʻatonu vave vave: O masini faʻapipiʻi e iai se faʻaogaina faigofie e mafai ai ona faʻatautaia le saoasaoa.Fetuuna'i le voltage po'o le fa'aogaina o mea fa'aeletonika faigofie e mafai ona fa'aogaina le saoasaoa o le afi.

I tulaga e mana'omia ai le pulea sili atu, a afi e leai ni pulumu e mafai ona fa'amaonia o le filifiliga sili lea mo lau talosaga.

O mea lelei ole brushless o:

1. Sili atu le lelei: Brushless motors e leai ni commutators e mafai ona mafua ai feteʻenaʻiga ma le malosi gau, e mafua ai le faʻaleleia atili o le malosi ma faʻaitiitia ai le vevela.

2. Umi atu le ola: Talu ai e leai ni pulumu a Brushless motors e vaivai i le taimi e faʻateleina ai le tumau ma le umi.

3. Fa'atatau o le malosi-i-mamafa: O afi e leai ni pulumu e maualuga atu le malosi-i-mamafa.O lona uiga e mafai ona latou tuʻuina atu le malosi tele mo lo latou lapopoa ma le mamafa.

4. Fa'atonuga sili atu le filemu: O afi e leai ni pulumu e le maua ai le maualuga o le pisapisao eletise ma fa'ainisinia vibration.O le mea lea e talafeagai ai mo talosaga e manaʻomia ai le maualuga o le pisa, e pei o mea faʻafomaʻi poʻo masini puʻeina.

 

Fa'afeso'ota'i Lau Ta'ita'i Fa'apitoa

Matou te fesoasoani ia te oe e aloese mai faʻalavelave e tuʻuina atu le lelei ma le faʻatauaina o lau masini micro brushless manaʻomia, i le taimi ma le paketi.

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou

Taimi meli: Sep-21-2023
tapunia tatala