fale gaosi afi vibration

tala fou

O loʻo talanoaina le mataupu faʻavae o le vibration motor i le telefoni feaveaʻi

O leuila afiole telefoni fe'avea'i ole maneta tumau dc motor, lea e fa'aaogaina e iloa ai le vibration galuega ole telefoni fe'avea'i.Pe a maua SMS poʻo le telefoni, e amata le afi ma faʻaulu le uili faʻapitoa e taʻavale i le saoasaoa maualuga, ma faʻatupuina ai le vibration.

Ua vaevaeina le afi telefoni feaveai ifa'ato'a (ipu o'o'o) vibration afimafa'amau mafolafola ituaiga afi vibration.

Telefoni feaveai vibration afi tekinolosi mataupu e le maualuga, aemaise lava cylindrical ipu omoomo afi, e tele pisinisi i Saina e mafai ona gaosia, ma mafolafola ituaiga o mataupu tekinolosi e fai si maualuga, tele o pisinisi mai fafo.

O le afi vibration laʻititi e faʻaaogaina mo telefoni feʻaveaʻi o se masini dc brushless, ma o loʻo i ai se uili faʻapitoa i luga o le afi afi.Pe a taamilo le afi, o le vaega tutotonu o le uili faʻalavelave e le o iai i le ogatotonu o le taamilosaga o le afi, ina ia le paleni pea le afi ma mafua ai le vibration e le inertia.

http://www.leader-w.com/cylindrical-motor-ld320802002-b1.html

O le ata o loʻo i luga o le ERM vibration motor o loʻo faʻaaogaina i telefoni feaveaʻi masani, o loʻo i ai se rotor e le ogatotonu.A fa'asolo, e mafai ona fa'atupuina ai le tele o le tele o le vibration experience.Apply positive voltage motor rotation, fa'aoga le lelei voltage motor braking.

O lenei actuator e faʻaalia ai le tau maualalo ma se talafaasolopito umi.

I totonu o le fausaga o le afi lautele o le tasi ma le "Rotor" (Rotor) e mafai ona suitulaga axis, faataamilo o le "Stator" (Stator), faʻapipiʻi pe a uma electrify coil e mafai ona maua ai se maneta.

Atonu e te fiafia:


Taimi meli: Sep-05-2019
tapunia tatala