i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì ghjè a diffarenza trà un mutore brushed è brushless?

I mutori senza spazzola è spazzolati anu u stessu scopu fundamentale di cunvertisce u currente elettricu in u muvimentu di rotazione.

I mutori brushed sò stati intornu per più di un seculu, mentre chì i motori brushless apparsu in l'anni 1960 cù u sviluppu di l'elettronica di u statu solidu chì hà permessu u so disignu.Tuttavia, ùn hè micca finu à l'anni 1980 chì i motori brushless accuminciaru à ottene una accettazione più larga in diversi strumenti è elettronica.Oghje, i dui motori spazzolati è senza spazzole sò utilizati in u mondu per innumerevoli applicazioni.

Comparazione meccanica

Un mutore spazzolatuopera utilizendu spazzole di carbone in cuntattu cù u commutatore per trasfiriri tensione elettrica à u rotore, chì cuntene elettromagneti.A voltage à u turnu genera un campu elettromagneticu in u rotore, chì risultatu in un muvimentu di rotazione cum'è u risultatu di flipping continuamente a polarità di u pull magneticu.

Tuttavia, a struttura hè simplice, ma ci sò qualchi svantaghji:

1. Vita limitata: Motors brushed hannu una vita relativamente più corta per via di l'usura di i spazzole è u commutatore.

2 Efficienza più bassa: I mutori spazzolati anu una efficienza più bassa cumparatu cù i motori senza spazzola.I spazzole è u commutatore causanu a perdita di energia è pèrdite di corrente elettrica, risultatu in una generazione di calore più altu.

3. Limitazioni di velocità: A causa di a struttura fisica di spazzole è commutatori, i mutori spazzolati anu limitazioni in l'applicazioni d'alta velocità.L'attrito trà e spazzole è u commutatore restringe a capacità massima di velocità di i motori spazzolati, limitendu u so usu è u so rendiment in certe applicazioni.

Un mutore brushless hè unmutore di vibrazione elettricachì opera senza l'usu di spazzole è un commutatore.Invece, si basa nantu à i cuntrolli elettronichi è i sensori per regulà a putenza mandata direttamente à l'avvolgimenti di u mutore.

Ci hè uni pochi di svantaghji di u disignu brushless:

1. Costu più altu: i mutori senza spazzola sò generalmente più caru cà i mutori brushed per via di u so sistema di cuncepimentu è di cuntrollu più cumplessu.

2. Cumplessità elettronica: i mutori senza spazzola implicanu sistemi di cuntrollu elettronicu cumplessi chì necessitanu cunniscenze specializate per a riparazione è u mantenimentu.

3. torque limitata à bassu vitezza: muturi brushless pò avè torque più bassu à bassu paragunatu à muturi brushed.Questu pò limità a so adattazione per certe applicazioni chì necessitanu una quantità elevata di torque à bassa velocità.

Quale hè megliu: spazzolata o senza spazzola?

I dui disinni di motori brushed è brushless anu i so benefici.Motori spazzolati sò più prezzu per via di a so pruduzzioni di massa.

In più di u prezzu, i mutori spazzolati anu i so vantaghji chì vale a pena cunsiderà:

1. Simplicità: i mutori spazzolati anu un disignu più simplice, facenu più faciule per capiscenu è travaglià.Sta simplicità pò ancu fà più faciuli di riparà se ci sò prublemi.

2. Wide dispunibilità: i mutori spazzolati sò stati intornu per un bellu pezzu è sò largamente dispunibili in u mercatu.Questu significa chì truvà rimpiazzamenti o pezzi di ricambio per a riparazione hè di solitu più faciule.

3. Easy cuntrollu vitezza: brushed muturi hannu un meccanismu di cuntrollu sèmplice chì permette di cuntrollu vitezza facili.L'aghjustà a tensione o l'usu di l'elettronica simplice pò manipulà a velocità di u mutore.

In i casi induve un cuntrollu più grande hè necessariu, a mutore brushless pò esse a scelta superiore per a vostra applicazione.

I vantaghji di brushless sò:

1. Maior efficienza: i mutori senza spazzola ùn anu micca commutatori chì ponu causà attritu è ​​perdita d'energia, risultatu in una cunversione d'energia mejorata è menu perdu di calore.

2. Longer lifespan: Siccomu i mutori Brushless ùn anu micca spazzole chì sguassate cù u tempu per aumentà a durabilità è a longevità.

3. U più altu rapportu putenza-à-pesu: muturi brushless hannu un rapportu putenza-à-pesu supiriuri.Significa chì ponu furnisce più putere per a so dimensione è u pesu.

4. Funzionamentu più silenziu: i mutori senza spazzola ùn pruducenu micca u livellu di rumore elettricu è vibrazioni meccaniche.Questu li rende adattati per applicazioni chì necessitanu bassi livelli di rumore, cum'è l'equipaggiu medicale o i dispositi di registrazione.

 

Cunsultate i vostri Esperti Leader

Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 21-Sep-2023
vicinu aperta