i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì ghjè l'esperienza di un telefunu cù un mutore lineale laterale?

Per l'utilizatori di u telefuninu, a vibrazione di u telefuninu hè a funzione più facilmente ignorata, ma in a vita di ogni ghjornu, a vibrazione di u telefuninu hà una applicazione impurtante. U muvimentu di l'uggetti avanti è avanti hè chjamatu "vibrazione".U tipu più cumuni di vibrazione di u telefuninu hè a vibrazione chì si trova quandu u telefunu hè in mute cù un missaghju di testu o chjama.

In u passatu, a vibrazione di u telefuninu mobile era una funzione pratica.In u modu silenziu, u telefunu cuminciaria à vibrà regularmente dopu un missaghju di testu o una chjama, ricurdendu cusì à l'utilizatore per ùn mancassi u missaghju o a chjama.

Avà, a vibrazione hè più una sperienza.

Per esempiu, quandu scrivite un missaghju di testu, ogni volta chì pressu un buttone virtuale, u telefuninu vibra è u passa à a punta di i vostri ditte, cum'è s'ellu era pressu un veru teclatu. face u telefuninu vibrate, è a punta di i dita senterà a vibrazione di u telefunu, cum'è esse in un veru campu di battaglia.

I mutori di vibrazionenantu à i telefuni mobili bisognu di s'appoghjanu nantu à a forza magnetica per travaglià.Sicondu i diversi principii di vibrazione, i mutori di vibrazione nantu à i telefoni cellulari sò attualmente divisi inmutori di rotoreèmutori lineari.

U mutore di u telefuninu?

U rotore di u mutore

U mutore di rotore s'appoghja nantu à l'induzione elettromagnetica per guidà u rotore per rotà è pruduce vibrazione. U mutore di rotore hà i vantaghji di u prucessu di fabricazione simplice è di u prezzu bassu, ma hà i disadvantages di l'iniziu lento è a vibrazione senza direzzione.

Oghje, i telefoni cellulari prestanu più è più attente à u sensu di mantene, u corpu hè più diluente è diluente, è i svantaghji di u grande mutore di rotore sò sempre più evidenti.U mutore di u rotore hè ovviamente micca adattatu per a tendenza di sviluppu di l'industria di u telefuninu è a ricerca di l'utilizatori.

Mutore lineare

I mutori lineari cunverte l'energia elettrica direttamente in energia meccanica è guidanu i blocchi di massa di surgenti per muvimenti in una manera lineare, generando cusì vibrazioni.

U mutore lineare pò esse divisu in mutore lineare transversale è mutore lineare longitudinale.

U mutore lineare longitudinale pò vibrà solu longu l'assi z.U colpu di vibrazione di u mutore hè cortu, a forza di vibrazione hè debule, è a durazione di a vibrazione hè corta. Ancu se u mutore lineale longitudinale hà una certa mellura di prestazione cumparatu cù u mutore di rotore, ùn hè ancu micca a megliu scelta per u mutore di u telefuninu.

Per superà i difetti sopra à u mutore lineare longitudinale, u mutore lineale transversale deve esse messu in opera.

U mutore lineale laterale pò vibrà longu l'assi X è Y.U mutore hà una longa corsa di vibrazione, una velocità di partenza rapida è una direzzione di vibrazione cuntrullabile.Hè più compactu in struttura è più favurevule à riduce u grossu di u corpu di u telefunu.

Attualmente, u telefuninu flagship hè più di un mutore lineale laterale, chì hè utilizatu da u mutore di vibrazione OnePlus7 Pro Haptic.

Pudete piace


Tempu di post: 25-aug-2019
vicinu aperta