i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì ghjè un mutore di vibrazione di u telefuninu |LEADER

A vibrazione di un telefuninu hè in realtà una categuria dimuturi micro vibrazioni.

I telefunini mobili sò una necessità per i persone muderni.Hanu cambiatu in silenziu a nostra vita.Quandu ci hè una telefonata, ùn vulemu micca affettà l'amici circundanti, i soni vibranti, ricurdateci...

Principiu di u mutore di vibrazione

"Motore" significa un mutore elettricu o un mutore.

U mutore elettricu usa a bobina energizata per esse guidata da a forza elettromagnetica in u campu magneticu per guidà u rotore per rotà, cunvertisce cusì l'energia elettrica in energia meccanica.

U mutore di vibrazione di u telefuninu

Almenu un picculu mutore hè inclusu in tutti i telefoni mobili.

Quandu u telefuninu hè stallatu in u statu mutu, l'impulsu di l'infurmazioni di a chjama entrante hè cunvertitu in un currente di guida, è u mutore hè rotatu da u currente.

Quandu l'estremità di l'arburetu di u rotore di u mutore hè dotatu di un bloccu eccentricu, una forza eccentrica o una forza eccitante hè generata quandu u mutore hè rotatu, chì face chì u telefuninu vibre periodicamente, incitendu u titular à risponde à a chjama, è u promptatu. funzione chì ùn tocca à l'altri hè rializatu.

U mutore di vibrazione in u vechju telefuninu hè in realtà un mutore di vibrazione dc, a tensione di alimentazione hè di circa 3-4.5V, è u metudu di cuntrollu ùn hè micca sfarente di u mutore ordinariu.

Smartphone Vibration Motor and Type

U telefuninu mobile più originale hà solu un mutore di vibrazione.Cù l'aghjurnamentu è l'intelligenza di e funzioni di l'applicazioni di u telefuninu mobile, u rinfurzà di e funzioni di càmera è camera, i smartphones d'oghje duveranu avè almenu dui mutori.

In u campu di i telefoni intelligenti, u mutore di vibrazione pò esse divisu in duie categorie: "motore di rotore" è "motore lineare".

mutore di vibrazione di u telefuninu

Mutore di rotore

Frà elli, u principiu di u mutore di u rotore hè di utilizà l'induzione elettromagnetica per guidà a rotazione di u rotore cù u campu magneticu causatu da u currente per pruduce una gamma completa di sperienza di tremore estrema.

I vantaghji di u mutore di rotore sò a tecnulugia matura è u prezzu bassu.Hè ancu standard per a maiò parte di i telefunini mid-to-high-end è quasi tutti i telefuni di prezzu mainstream.

Mutore lineare

U principiu di un mutore lineale hè simile à u mecanismu di un mutore di pila.Hè una massa di primavera chì si move internamente in una forma lineare, chì cunverte direttamente l'energia elettrica in un modulu di lanciu di energia meccanica di muvimentu lineale.

Attualmente, u mutore lineale pò esse suddivisu in dui tipi: un mutore lineale transversale (assi XY) è un mutore lineale circular (assi Z).

In più di a vibrazione, u mutore lineale horizontale pò ancu purtà u spustamentu in quattru direzzione di fronte, posteriore, manca è diritta.

U mutore lineale circular pò esse cunsideratu cum'è una versione avanzata di u mutore di rotore, cù una sperienza compacta, end-to-end.

Sicondu a catena di l'industria, u mutore di rotore custa circa $ 1, mentre chì u mutore lineale horizontale di più alta qualità costa quant'è $ 8 à $ 10, è u costu di un mutore lineale circular hè centru.

 


Tempu di pubblicazione: 05-05-2019
vicinu aperta