i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Perchè aduprà l'unità G per l'amplitude di vibrazione?

G hè una unità cumunimenti utilizata per discrìvi l'amplitude di vibrazione inmutori di vibrazionee attuatori risonanti lineari.Rappresenta l'accelerazione da a gravità, chì hè circa 9,8 metri per secondu quadratu (m/s²).

Quandu dicemu un livellu di vibrazione di 1G, significa chì l'amplitude di vibrazione hè equivalente à l'accelerazione chì un ughjettu sperimenta per a gravità.Stu paragone ci permette di capisce l'intensità di a vibrazione è u so impattu potenziale nantu à u sistema o l'applicazione attuale.

Hè impurtante di nutà chì G hè solu un modu di spressione l'amplitude di vibrazione, pò ancu esse misurata in altre unità cum'è metri per secondu quadratu (m/s²) o millimetri per secondu quadratu (mm/s²), secondu i requisiti specifichi o standard.Tuttavia, l'usu di G cum'è unità furnisce un puntu di riferimentu chjaru è aiuta i clienti à capiscenu i livelli di vibrazione in modu pertinente.

1700208554881

Chì ghjè u mutivu di ùn aduprà u spostamentu (mm) o a forza (N) cum'è una misura di l'amplitude di vibrazione?

I mutori di vibrazionesò generalmente micca usati solu.Sò spessu incorporati in sistemi più grande cù e masse di destinazione.Per misurà l'amplitude di vibrazione, muntemu u mutore nantu à una massa di destinazione cunnisciuta è utilizate un accelerometru per cullà i dati.Questu ci duna una stampa più chjara di e caratteristiche di vibrazione generale di u sistema, chì poi illustràmu in un diagramma tipicu di e caratteristiche di rendiment.

A forza esercitata da u mutore di vibrazione hè determinata da l'equazioni seguenti:

$$F = m \times r \times \omega ^{2}$$

(F) rapprisenta a forza, (m) rapprisenta a massa di a massa eccentrica nantu à u mutore (indipendente di tuttu u sistema), (r) rapprisenta l'eccentricità di a massa eccentrica, è (Ω) rapprisenta a frequenza.

Hè devi esse nutatu chì solu a forza di vibrazione di u mutore ignora l'influenza di a massa di destinazione.Per esempiu, un ughjettu più pisanti necessita una forza più grande per pruduce u listessu livellu di accelerazione cum'è un ughjettu più chjucu è più ligeru.Allora si dui ogetti utilizanu u stessu mutore, l'ughjettu più pesu vibrerà à una amplitude assai più chjuca, ancu s'è i mutori pruducenu a stessa forza.

Un altru aspettu di u mutore hè a freccia di vibrazione:

$$ f = \frac{Motore \: Velocità \:(RPM)}{60}$$

U spustamentu causatu da a vibrazione hè direttamente affettatu da a freccia di vibrazione.In un dispositivu vibrante, e forze agiscenu ciclicamente nantu à u sistema.Per ogni forza esercitata, ci hè una forza uguale è opposta chì eventualmente l'annulla.Quandu a freccia di vibrazione hè più altu, u tempu trà l'occurrence di forze opposte diminuisce.

Dunque, u sistema hà menu tempu per esse spustatu prima di e forze opposte annullanu.Inoltre, un ughjettu più pesante averà un spustamentu più chjucu cà un ughjettu più ligeru quandu sottumessu à a stessa forza.Questu hè simile à l'effettu mintuatu prima in quantu à a forza.Un ughjettu più pisanti necessita più forza per ottene u stessu spustamentu cum'è un ughjettu più liggeru.

Cuntatta ci

A nostra squadra pò furnisce supportu è assistenzamutore di vibrazione elettricaprudutti.Capemu chì capiscenu, specificà, validendu è integrà i prudutti di u mutore in l'applicazioni finali pò esse cumplessu.Avemu a cunniscenza è a cumpetenza per aiutà à riduce i risichi assuciati à u disignu, a fabricazione è a fornitura di u mutore.Cuntattate a nostra squadra oghje per discutiri i vostri bisogni di u mutore è truvà una soluzione chì si adatta à i vostri bisogni specifichi.Semu quì per aiutà.

Cunsultate i vostri Esperti Leader

Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-17-2023
vicinu aperta