i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Custruzzione di un mutore DC senza spazzole

Motore DC brushlessdisignu struttura hè assai ragiuni, da u so usu si pò chjaramente sente u so usu, i benefici di struttura raghjonu hè facile à aduprà, funziunamentu viloci, pudemu vede quantu altu benefici ecunomica è usu benefici struttura raghjone.So ciò chì hè a so struttura?

Prima, fate un ochju à a so struttura:

Custruzzione di un mutore DC senza spazzole

1. A, B è C sò avvolgimenti di stator trifasi, chì sò cunnessi rispittivamenti cù i dispusitivi di interruttore di putenza V1, V2 è V3 in u circuitu di switch elettronicu.U rotore di seguimentu di u sensoru di pusizioni hè situatu nantu à u rotore di u mutore. VP1, VP2 è VP3 sò distribuiti uniformemente à una fine di u mutore di brushless dc cù una diferenza di 120 gradi.Sicondu un certu dispusitivu fotoelettricu, sò irradiati da a luce o micca per via di a funzione di l'otturatore rotanti nantu à l'arburu rotativu di u mutore.

2, l'avvolgimentu di u statore di A cumuna elettricu, currente elettricu è u campu magneticu principale pruduciutu da magneti permanenti nantu à u rotore risultatu da l'interazzione trà u torque elettromagneticu è a rotazione di u rotore, a pusizione di l'acciaio magneticu rotore cù u sensoru di pusizione in signali elettrici, è tandu cuntrullà u circuitu di commutazione ilittronica, cusì chì ogni avvolgimentu di fasi di u stator, à u turnu, cunduzzione, corrente di fase di stator cù u cambiamentu di a pusizione di u rotore in una certa commutazione d'ordine. Sincronizatu cù l'angolo di rotazione di u rotore per ottene l'effettu inversu meccanicu.

Perchè a struttura di u mutore dc brushless hè stallatu raghjone, cusì hè assai bonu per aduprà, in u prucessu di u funziunamentu di u mutore, in più di capiscenu a so struttura, avemu ancu bisognu di fà hè di fà u so effettu inversu più ideale, è questi sò basamente custruitu nantu à a basa di una struttura raghjone.

https://www.leader-w.com/3v-6mm-bldc-vibrating-electric-motor.html


Tempu di post: 28-mar-2020
vicinu aperta