i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Chì sò i vantaghji di u mutore di tazza cava nantu à u mutore DC ordinariu

A struttura di u mutore di tazza cava rompe a struttura tradiziunale di u rotore di u mutore, utilizendu un rotore senza core, cunnisciutu ancu com'è rotore di tazza cava. Chì sò i vantaghji di i mutori di tazza cava sopra l'ordinariumotori à corrente continua?

https://www.leader-w.com/3v-12mm-flat-vibrating-mini-electric-motor-2.html

Coin Vibrating Motor

Chì sò i vantaghji di u mutore di tazza cava?

1. Alta densità di putenza

A densità di putenza hè u rapportu di a putenza di output à u pesu o u voluminu. Mutore di bobina di rame di piccula dimensione, bona prestazione. In cunfrontu cù a bobina tradiziunale, a bobina di induzione di u mudellu di bobina di piastra di rame hè più ligera. a perdita causata da elli sò eliminate. A perdita di corrente di Foucault in u modu di bobina di rame-plate hè assai chjuca è faciule da cuntrullà, chì migliurà l'efficienza di u mutore è assicura un torque è un putere più altu.

2. Efficace

L'efficienza di u mutore si trova in u fattu chì a bobina di ramu ùn hà micca eddy currenti è pèrdita di isteresi causata da avvolgimentu è grooving sheet.In più, a resistenza hè chjuca, riducendu a perdita di cobre.

3. Nisuna isteresi di torque

Modu di bobina di piastra di rame senza foglia d'acciaio di silicone di scanalatura, senza perdita di isteresi, senza effettu di scanalatura di denti per riduce i fluttuazioni di velocità è torque.

4. Nisun effettu slot

A bobina di ramu hè fatta di acciau di siliciu senza groove, chì elimina l'effettu di groove causatu da l'interazzione trà u groove è u magnetu. Una bobina hè una struttura senza un core di ferru. Tutti i cumpunenti di l'acciaio giranu inseme (per esempiu, motore di spazzola) o sò stazionarii (per esempiu, mutore brushless). L'effettu di slot è l'isteresi di torque ovviamente ùn esistenu micca.

5. Ùn ci hè micca forza radiale trà rotor è stator

Siccomu ùn ci hè micca un nucleu di ferrite stazionariu, u campu magneticu assiale trà u rotore di u mutore è u stator di u mutore ùn pò esse truvatu. Questu hè soprattuttu criticu in applicazioni impurtanti. A causa di a forza assiale trà u rotore di u mutore è u stator di u mutore, u rotore di u mutore hè instabile. A riduzzione di a forza assiale migliorerà l'affidabilità di u rotore di u mutore.

6. Curva di vitezza liscia è pocu rumore

Ùn ci hè micca un core di ferrite grooved, chì riduce l'armunia di a distanza di rotazione è a tensione di travagliu. Perchè u campu AC ùn si pò truvà micca in u mutore, ùn ci hè micca un rumore causatu da AC. Solu u rumore di cuscinetti rotanti è cicloni è vibrazioni da non-sinusoidal. forme d'onda.

7. Bon effettu di dissipazione di u calore

Bobina di solenoide di munita di rame in l'internu è fora di a superficia spessu hà fluidità di gasu, chì hè megliu cà a bobina di solenoide di u rotore di u mutore di slot di dissipazione di u calore di u calore.Ci sò assai pochi cicloni superficia in a bobina elettromagnetica.Per u listessu putere, u metudu di bobina elettromagnetica di munita di rame di a temperatura di u mutore hè più chjucu.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2019
vicinu aperta