i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Metudu di cuntrollu di u mutore DC senza spazzola è di regulazione di a velocità

Motore DC brushlessstruttura hè raghjone, a so vitezza hè basu più stabile, cusì in generale, raramenti à grande regulation.Because vitezza lu mutore hà una larga gamma di appiicazioni è pò ièssiri usatu da parechji machini, ci vole à aghjustà a so vitezza secondu à differente occasioni. Ma u metudu di cuntrollu di u mutore dc brushless è di regulazione di a velocità hà bisognu à tutti à amparà, per una applicazione più veloce:

https://www.leader-w.com/08-brushless-motor.html

1. Per cuntrullà l'ordine in quale a bobina hè energizata, a bobina opposta hè divisa in un gruppu è u currente hè energizatu per generà un campu magneticu in a listessa direzzione.

2. U numaru di poli di brushless dc motor hè trè, cusì chì ogni paru di "pole magnetichi" pò esse realizatu in un certu ordine per ottene l'effettu di a rotazione di u campu magneticu. Sottu l'azzione di u campu magneticu, u rotore di magnet permanente. in u mezzu hà sempre una tendenza à mantene u campu magneticu in a listessa direzzione è girarà cù u campu magneticu rotativu.

H1H2H3 hè trè sensori Hall pusatu in u spaziu di l'aria di a bobina d'excitazione, chì hè usata cum'è un elementu per detectà u campu magneticu.A tensione pò esse cambiata secondu a direzzione di u campu magneticu, è l'output hè signale digitale.

3. A bobina di stator hè energizata secondu a sequenza dopu, è u campu magneticu di u rotore è u campu magneticu di u stator deve avè un Angle.There ùn ci hè bisognu di ghjudicà s'ellu u mutore dc brushless hè ghjustu cuminciatu, solu bisognu di eseguisce u prossimu cumandamentu secondu. à u statu di travagliu mandatu daretu da u sensor Hall.

U so cumandamentu hè di mandà trè coppie di bobina on and off, sti switch sò ottenuti attraversu u transistor.

A rotazione di BLDC trifase pò esse realizatu energizendu o tagliendu trè coppie di transistori in un certu ordine.

4. Quandu u rotore gira, u putenziale induttu di ogni bobina passa da u più altu à cero è torna torna. Perchè quandu a bobina hè energizata in a direzzione opposta, a forza elettromotrice inversa obstruera a tensione inversa, cusì a parte di l'onda trapezoidale serà. appear.The voltage pusitivu è negativu di a parte trapezoidal di u zeru hè cuntrariu, cusì u statu di travagliu di u stator di u mutore pò esse determinata da detecting u voltage pusitivu è negativu dopu à u paragunatu voltage.

Siccomu u puntu cero hè à u puntu mediu di u trapeziu, a rotazione di u BLDC pò esse cuntrullata dopu chì u signale di cuntrollu di a sequenza di u tempu currispundenti hè uscita dopu un ritardu di 30 °. Stu modu di cuntrollu ùn hà micca bisognu di sensoru Hall, è trè fili ponu guidà uBLDC.Se a forma d'onda hè relativamente ideale, i trè curve di tensione di bobina ponu esse ottenuti da integrazione diretta di u voltage.So u mutore dc brushless pò esse cuntrullatu.

5. Determinà una direzzione di partenza, energice a bobina più bassa in quella direzzione prima, fate u rotore turnà à a pusizione di partenza in pocu tempu, è energice u mutore secondu a seguente sequenza d'azzioni.

Per migliurà l'efficienza di l'usu di u motoru brushless dc, ci vole à amparà à secondu l'ambiente d'usu sfarente, u cuntrollu sfarente è a regulazione di a vitezza, migliurà l'efficienza di l'usu di u mutore, u metudu di regulazione di u cuntrollu è di a velocità pò esse appiicata per aghjustà a vitezza.


Tempu di post: 28-mar-2020
vicinu aperta