fale gaosi afi vibration

tala fou

Brushless dc afi pulea ma le saoasaoa tulafono faatonutonu

Dc masini e leai ni pulumue talafeagai le fausaga, o lona saoasaoa e sili atu ona mautu, o lea i se tulaga lautele, e seasea i le tele o le saoasaoa regulation.Aua o le afi e tele le tele o talosaga ma e mafai ona faʻaaogaina e le tele o masini, e tatau ona fetuunai lona saoasaoa e tusa ai ma taimi eseese. Ae o le brushless dc motor control ma le saoasaoa o le tulafono faatonutonu e manaʻomia ai tagata uma e aʻoaʻoina, ina ia vave faʻaoga:

https://www.leader-w.com/08-brushless-motor.html

1. E ala i le puleaina o le faʻatonuga o loʻo faʻamalosia ai le coil, o le faʻafeagai vili e vaevaeina i se vaega ma o le taimi nei e faʻamalosia e faʻatupu ai se maneta i le itu lava e tasi.

2. O le numera o pou o le brushless dc motor e tolu, ina ia mafai ona faʻatautaia paga taʻitasi o "poles maneta" i se faʻatonuga faʻapitoa e ausia ai le aʻafiaga o le faʻaogaina o le maneta. i le ogatotonu o loʻo i ai i taimi uma se uiga e faʻatumauina le maneta i le itu lava e tasi ma o le a taamilo i le maneta faʻasolosolo.

H1H2H3 e tolu Hall sensors tuu i le va o le ea o le coil excitation, lea e faʻaaogaina o se elemene e iloa ai le maneta.E mafai ona suia le voltage e tusa ai ma le itu o le mageta, ma o le gaioiga o le faʻailoga numera.

3. O le stator coil e faʻamalosia e tusa ai ma le faʻasologa e sosoo ai, ma o le rotor maneta maneta stator e tatau ona i ai se Angle.There e leai se manaʻoga e faʻamasino pe o le brushless dc motor faatoa amata, naʻo le manaʻomia e faʻatino le isi poloaiga e tusa ai i le tulaga galue toe auina atu e le Hall sensor.

O lana fa'atonuga o le tu'uina atu lea o le tolu pea o le coil i luga ma tape, o nei ki e ausia e ala i le transistor.

O le suiga o le tolu-vaega BLDC e mafai ona iloa e ala i le faʻamalosia poʻo le tipiina o le tolu paga o transistors i se faʻatonuga.

4. A o feliuliuaʻi le rotor, o le malosi faʻaosoina o coil taʻitasi e alu mai le maualuga i le zero ma toe foʻi. Ona pe a faʻamalosia le coil i le itu faʻafeagai, o le a faʻalavelaveina le malosi o le eletise i tua, o lea o le vaega o galu trapezoidal o le a foliga.O le lelei ma le leaga voltage o le trapezoidal vaega o le zero e faafeagai, o lea o le tulaga galue o le stator afi e mafai ona fuafuaina e ala i le mauaina o le lelei ma le leaga voltage pe a uma le faʻatusatusaga voltage.

Talu ai o le zero point o loʻo i le ogatotonu o le trapezoid, e mafai ona faʻatonutonuina le suiga o le BLDC pe a uma le faʻatonuga o le faʻasologa o taimi tutusa e maua pe a maeʻa le tuai o le 30 °. O lenei faiga faʻatonutonu e le manaʻomia ai le Hall sensor, ma e tolu uaea e mafai. ave leBLDC.Afai o le galu e foliga lelei, e mafai ona maua le tolu coil voltage curves e ala i le tuʻufaʻatasia saʻo o le voltage.O lea e mafai ai ona pulea le masini dc brushless.

5. Fuafua se itu amata, faʻamalosia le pito i lalo i lena itu muamua, faʻafeiloaʻi le rotor i le tulaga amata i se taimi puupuu, ma faʻamalosia le afi e tusa ai ma le faʻasologa o gaioiga.

Ina ia faʻaleleia le faʻaogaina lelei o le brushless dc motor, e tatau ona tatou aʻoaʻoina e tusa ai ma le faʻaogaina o le siosiomaga eseese, faʻatonuga eseese ma le saoasaoa o tulafono faatonutonu, faʻaleleia le faʻaogaina lelei o le afi, pulea ma le saoasaoa tulafono faatonutonu e mafai ona faʻaoga e fetuunai le saoasaoa.


Taimi meli: Mati-28-2020
tapunia tatala