i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Cunniscenza di u principiu di funziunamentu di u mutore di spazzola è di u mutore brushless

Principiu di funziunamentu di u mutore di spazzola

A struttura principale dimutore brushlesshè stator + rotor + spazzola, è u torque hè ottenutu da a rotazione di u campu magneticu per pruduce energia cinetica. A spazzola hè constantemente in cuntattu cù u commutatore per cunduce l'electricità è cambia a fase in rotazione.

U mutore di spazzola usa a commutazione meccanica, u polu magneticu ùn si move micca, a rotazione di a bobina. Quandu u mutore travaglia, a bobina è u commutatore giranu, mentre chì l'acciaio magneticu è a spazzola di carbone ùn anu micca.U cambiamentu alternante di a direzzione di a corrente di a bobina hè realizatu da u commutatore è a spazzola chì giranu cù u mutore.

In un mutore di spazzola, stu prucessu hè di raggruppà i dui estremità di putenza di a bobina, à u turnu, disposti in un anellu, siparati cù materiali insulanti trà l'altri, furmendu un qualcosa cum'è cilindru, diventanu un sanu organicu ripetutamente cù l'arbre di u mutore. , u fornimentu di energia à traversu i dui picculi pilastri fatti di carbone (spazzola di carbone), sottu à l'azzione di a pressione di primavera, da i dui pusizioni fissi specifichi, a prissioni nantu à l'entrata di putenza, dui punti di bobina cilindrica circular à bobina di un set di elettricità.

Cum'è umutorerotates, differente bobine o differente poli di u listessu coil sò energized à i tempi differente, cusì chì ci hè una diffarenza Angle adattatu trà u polu ns di u campu magnetichi bobina è u polu ns di u stator magnet permanente più vicinu.I campi magnetici si attraenu è si rimpianu, generanu forza è spinghjenu u mutore per rotà. L'elettrodu di carbone scorre nantu à a testa di filu cum'è una spazzola nantu à a superficia di un ughjettu, da quì u nome "brush".

Sliding cù l'altri pruvucarà attritu è ​​perdita di spazzole di carbone, chì deve esse rimpiazzatu regularly.Alternating on and off between the carbon brush and the wire head of the coil can cause electric spark, electromagnetic break and interfere with electronic equipment.

Principiu di funziunamentu di u mutore senza spazzola

In un mutore brushless, a commutazione hè realizata da u circuitu di cuntrollu in u controller (in generale sensore di hall + controller, è a tecnulugia più avanzata hè un codificatore magneticu).

U mutore senza spazzola UTILIZZA un commutatore elettronicu, a bobina ùn si move micca, u polu magneticu gira. U mutore senza spazzola UTILIZZA un inseme d'apparecchi elettronici per sente a pusizione di u polu magneticu di magnete permanente attraversu l'elementu hall SS2712.Sicondu stu sensu, un circuitu elettronicu hè utilizatu per cambià a direzzione di u currente in a bobina à u mumentu propiu per assicurà a generazione di forza magnetica in a direzione ghjusta per guidà u mutore.

Sti circuiti sò chjamati controllers di u mutore. U cuntrollu di u mutore brushless pò ancu rializà alcune funzioni chì ùn ponu micca esse realizatu da u mutore brushless, cum'è l'aghjustà l'angolo di commutazione di u putere, u frenu di u mutore, rende u mutore inversu, chjude u mutore, è utilizendu u signali frenu à piantà lu putiri à u motor.Now batterie vittura alarme ilittronica serratura, nant'à u piena usu di sti funzioni.

U mutore dc brushless hè un pruduttu tipicu di meccatronica, chì hè cumpostu da u corpu di u mutore è u driver.Since u mutore dc brushless hè operatu in modu di cuntrollu automaticu, ùn aghjunghje micca un avvolgimentu di partenza à u rotore cum'è u mutore sincronu cù regulazione di velocità di freccia variabile. è a carica pisanti principia, è ùn pruvucarà oscillation è passi fora quandu a carica cambia.

A diferenza di u modu di regulazione di a velocità trà u mutore di spazzola è u mutore senza spazzola

In fatti, u cuntrollu di i dui tipi di mutore hè a regulazione di tensione, ma perchè brushless dc USES commutatore elettronicu, cusì pò esse ottenutu da u cuntrollu digitale, è brushless dc hè attraversu un commutatore di spazzola di carbone, utilizendu un circuitu analogicu tradiziunale cuntrullatu di silicuu pò esse cuntrullatu. , relativamente simplice.

1. U prucessu di regulazione di a velocità di u mutore di spazzola hè di aghjustà a tensione di l'alimentazione di u mutore.Dopu à l'aghjustamentu, a tensione è u currente sò cunvertiti da commutatore è spazzola per cambià a forza di u campu magneticu generatu da l'elettrodu per ottene u scopu di cambià u prucessu speed.This hè canusciutu comu rigulamentu pressure.

2. U prucessu di regulazione di a velocità di u mutore brushless hè chì a tensione di l'alimentazione di u mutore resta invariata, u segnu di cuntrollu di l'ajustamentu elettricu hè cambiatu, è a tarifa di cambiamentu di u tubu MOS d'alta putenza hè cambiata da u microprocessore à realizà u cambiamentu di u prucessu speed.This hè chjamatu cunversione di frequenza.

Differenza di rendiment

1. Motor Brush hà struttura simplice, tempu di sviluppu longu è tecnulugia matura

Torna in u 19u seculu, quandu u mutore hè natu, u mutore praticu era a forma brushless, vale à dì u mutore asincronu ac squirrel-cage, chì era largamente utilizatu dopu à a generazione di currente alternante. chì u sviluppu di a tecnulugia di u mutore hè lentu. In particulare, u mutore di brushless dc ùn hà micca pussutu esse messu in opera cummerciale.Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia ilittronica, hè stata lentamente messa in opera cummerciale finu à l'ultimi anni.In essenza, hè sempre appartene à a categuria di mutore ac.

U mutore senza spazzola hè natu pocu fà, a ghjente hà inventatu u mutore dc brushless. Perchè u mecanismu di u mutore di spazzola dc hè simplice, faciule da pruduce è processà, faciule da mantene, faciule da cuntrullà; u mutore DC hà ancu una risposta rapida, un grande torque di partenza, è pò furnisce un rendimentu di torque nominale da a velocità zero à a velocità nominale, cusì hè stata largamente utilizata una volta chì esce.

2. U mutore dc brushless hà una vitezza di risposta rapida è un grande torque di partenza

U mutore brushless DC hà una risposta rapida di partenza, un grande torque di partenza, un cambiamentu di velocità stabile, quasi nisuna vibrazione si sente da zero à a velocità massima, è pò guidà una carica più grande quandu si parte. u fattore di putenza hè chjuca, u torque di partenza hè relativamente chjucu, u sonu di partenza hè buzzing, accumpagnatu da una forte vibrazione, è a carica di guida hè chjuca quandu si parte.

3. U mutore dc brushless corre lisu è hà un bonu effettu frenu

U mutore brushless hè regulatu da a regulazione di tensione, cusì l'iniziu è u frenu sò stabile, è l'operazione di velocità constante hè ancu stabile. U mutore senza spazzola hè di solitu cuntrullatu da a cunversione di frequenza digitale, chì prima cambia l'ac à dc, è dopu dc à ac, è cuntrola a vitezza attraversu u cambiamentu di frequenza.Dunque, u mutore brushless ùn funziona micca bè quandu si parte è frenà, cù una grande vibrazione, è serà stabile solu quandu a vitezza hè constante.

4, a precisione di cuntrollu di u mutore di spazzola dc hè alta

U mutore senza spazzola di DC hè di solitu usatu inseme cù a scatula di riduzzione è u decodificatore per fà a putenza di output di u mutore più grande è a precisione di cuntrollu più altu, a precisione di cuntrollu pò ghjunghje à 0,01 mm, quasi pò lascià chì e parti in muvimentu si fermanu in ogni locu desideratu. Strumenti sò dc cuntrollu accuracy.Since mutore brushless ùn hè micca stabile durante l'iniziu è u frenu, e parti in muvimentu si fermanu in diverse pusizioni ogni volta, è a pusizione desiderata pò esse fermata solu da u pin di posizionamentu o un limitatore di pusizione.

5, u costu di usu di u mutore di spazzola dc hè bassu, mantenimentu faciule

A causa di a struttura sèmplice di brushless dc motor, bassu costu di pruduzzione, parechji pruduttori, tecnulugia matura, cusì hè largamente utilizatu, cum'è fabbriche, machini di trasfurmazioni, strumenti di precisione, etc. , Ogni spazzola di carbone solu bisognu di uni pochi di dollari, assai cheap.Brushless mutore tecnulugia ùn hè micca maturu, u prezzu hè più altu, u scopu di l'applicazione hè limitata, soprattuttu deve esse in l'equipaggiu di velocità constante, cum'è l'aria condizionata di cunversione di freccia, u frigorifero, etc. , i danni di u mutore brushless ponu esse rimpiazzati solu.

6, senza spazzola, bassa interferenza

I motori senza spazzola eliminanu a spazzola, u cambiamentu più direttu hè l'absenza di a scintilla di u motoru di a spazzola, riducendu cusì assai l'interferenza di scintilla elettrica à l'equipaggiu radio remota.

7. Low rumore è funziunamentu liscia

Senza spazzole, u mutore brushless averà assai menu attritu durante u funziunamentu, u funziunamentu lisu è u rumore assai più bassu, chì hè un grande sustegnu per a stabilità di u funziunamentu di u mudellu.

8. Longa vita di serviziu è costu di mantenimentu bassu

Brushless, brushless motor Wear hè principarmenti in u cuscinettu, da un puntu di vista miccanicu, mutore brushless hè guasi un mutore senza mantenimentu, quandu nicissariu, appena fà qualchi mantenimentu polvara.

Pudete piace:

 


Tempu di post: 29-aug-2019
vicinu aperta